Manque dat was toch een hartstikke goed voorstel van ze? Elke keer 45 min in de auto heen en terug, dat doet toch iedereen voor zijn plezier?😆 Je hebt namelijk alles voor je kind over. 🤪
Ik heb de psz toen straks een mail gestuurd met de vraag of ze al een terugkoppeling hebben gehad van cjg. Zei vind er vast en zeker ook wel wat van. Vreemd toch dat ze niet willen observeren zodat het dossier kloppend word (omdat het geweldige cjg strooit met adhd en ass zonder onze zoon gezien te hebben en de psz vind dat het waarschijnlijk met ander gedrag te maken heeft dan dat.)
Ik ga de gemeente eens bellen, bedankt voor de tip en wat betreft dat zweten, ik heb dat ook hoogstwaarschijnlijk -bijna- iedereen. Leer zou verboden moeten worden, ik snap niet dat mensen leren bekleding in de auto willen, je brand telkens je benen als het zomer is. 🙃
iMoeder soms denk ik dat ze zich daar vervelen en maar graag cliënten willen om de tijd te kunnen opvullen. 🤐 Ben benieuwd of ze je na 6 maanden eindelijk informatie gaan geven of dat het toch echt nooit gaat gebeuren. Ik denk het laatste.