Rosemary Hopsatee Wat jammer dat het bij jou niet werkte, zelfs het tegenovergestelde! Gebruik je nu iets anders?
Hopsatee Rosemary Nou teruggegaan naar deoleen. Werkt goed hoor alleen ik zoek nog een natuurlijker alternatief maar niet waarbij ik ontstoken haarzakjes krijg want dat deed pijn 🤣
Softbasegaming [verwijderd] Ja ik weet idd dat dat loze caloriën zijn maar ik kan er gewoon níet vanaf blijven. heb nu maar blikjes fuzetea gehaald.
[verwijderd] Softbasegaming dit is net zo erg als je het aan mij vraagt 😅 Als je het echt wil afleren zou ik of in 1 keer stoppen en dan af en toe drinken en er echt van genieten (dus géén schuldgevoel!) of vervangen door iets anders. Misschien zelf limonade maken/thee/ijsthee/water met iets erin. Of misschien de hoeveelheid minderen. 200ml blikjes ipv 330ml om te starten 😄
Softbasegaming [verwijderd] Dit probeer ik heel vaak water/thee/limonade maar einde van de avond zit ik toch met blikje limonade -.-
[verwijderd] Softbasegaming niet te streng zijn voor jezelf ook hè! Als je verder al gezond/-er eet, dan heb je dat alvast mee! 💪 👏
Softbasegaming [verwijderd] ja het ging ook echt goed. Tot mn neefje gister vroeg of ik alweer zwanger was 😅
June Tantetil ze was heel moe denk ik. Ze heeft de hele middag kreunend op de bank liggen slapen en nu is ze weer vrolijk en blij? 🤷♀️
Mamabeertje Kinderen ga slapen!! Ik heb deze week amper een uurtje voor mezelf gehad. Man werkt vandaag tot 9 uur en ik wil gewoon heel even rustig alleen zitten, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd.
Mamabeertje Mamabeertje Jongste kan alleen nog maar krijsen in bed 😢 Hij heeft net even rustig gelegen, maar het lijkt wel of hij boos is dat hij nog niet slaapt. Man zit er nu maar even naast.
Vulpen Mamabeertje Blugh wat een ellende zeg. Zo vervelend als ze 's avonds niet gaan slapen en je dan niet je rust kan pakken. Sterkte!
Mamabeertje Vulpen Hij is zojuist in slaap gevallen. Ik hoop dat hij de nacht lekker doorslaapt. De warmte is ook lastig voor die kleintjes.
Cactusje Vulpen Marshmallow Hier begint ie nu gelukkig ook door de wolken heen te prikken. Het is gewoon fris buiten zonder zon.