Ysabella Lovely83 ik dacht dat hij echt de hele nacht aanwezig moest zijn bij de huisartsenpost. Moest hij vaak naar patiënten toe vannacht?
Liekje81 Ysabella je hebt tijdens een dienst consultartsen en visiteartsen. De consultartsen zijn constant op de hap, de visiteartsen worden rondgereden naar patienten die echt niet naar de hap kunnen komen.
Ysabella [verwijderd] Wat balen! Goede psychologen zijn zo schaars. Hopelijk kan ze je inderdaad meenemen, ik ga voor je duimen.
Softbasegaming Ik dacht dat vandaag de parasol zou komen toen de bezorger kwam was ik vet blij, bleek het pH verlager voor het zwembad te zijn 😫😭
Liekje81 Softbasegaming mn werkgever belt ook weleens mensen 's avonds over uitslagen ofzo. Die mensen schrikken zich vaak rot. 🙈 @Lovely83 Mijn werkgever verkoopt alle nachtdiensten. Kost 1000 euro, maar dan heeft ie meer rust. Hij is inmiddels 62 ook.
Softbasegaming Liekje81 ik ook, kon deze arts niet een was in de tijd dat er mensen langs kwamen en zeiden dat ze bloed kwamen prikken ofzo 😅
Lovely83 Liekje81 Hij verkoopt er ook wel veel, maar vind het ook wel prima om een paar zelf te doen. Hij komt ook altijd wel met interessante verhalen thuis na een nachtdienst 🤣.
Marshmallow [verwijderd] Herkenbaar 🙁 ook als ik echt elk uur (bij wijze van) deo spuit dan blijf je het ruiken. Zo irritant, geen idee wat nu echt goed werkt.
Bloem [verwijderd] Marshmallow Op een ander forum was daar een topic over. De link (ga er even vanuit dat ik die hier mag plaatsen): https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/wat-is-de-beste-deodorant.714797/
Huggybird [verwijderd] @Marshmallow Ik gebruik deze depper. En dat werkt geweldig! https://www.kruidvat.nl/odorex-extra-dry-depper/p/948116?gclid=EAIaIQobChMI1cTH6O2K8QIVRvlRCh39FgWTEAQYASABEgJcHfD_BwE
Sevenof9 [verwijderd] Marshmallow Ik gebruik Nuud, die vind ik echt geweldig werken. Hebben jullie die al geprobeerd?
Mamabeertje Ik heb vandaag zo'n vreselijke last van hooikoorts. Ik kan eigenlijk alleen maar rustig zitten. Bij elke inspanning die ik doe begin ik weer te niezen.
Mamabeertje Vulpen Hier voorlopig nog niet. En de verwachting is hier dat het donderdag en vrijdag het zo erg is 😭
Lumihiutale [verwijderd] Dat had ik ook altijd,totdat ik rollers ging gebruiken. Als ik nu een keer een spray gebruik dan ruik ik meteen naar zweet,met een roller heb ik dat niet.
[verwijderd] Lumihiutale ik heb alles al geprobeerd: rollers spray stick crème ... niks werkt 😅 Rosemary Thans voor de tip, maar dit hebben ze natuurlijk weer niet bij ons 😅 al klinkt Nederlands merk én natuurlijk wel super goed!