Tantetil Vulpen anders maak je even een lijstje, ik weet denk ik maar van 5 mensen wat ze voor werk doen.
Vulpen Softbasegaming Die avatars doen me niks, die mogen jullie van mij elke dag aanpassen. Maar jullie namen starten allebei met een S- en jullie werken allebei in de zorg.
Snoeki [verwijderd] ow echt hè. Hier heb ik al zoveel discussies over gehad met abn amro. Wij moeten namelijk vaker geld storten en hoe vaak er storingen zijn of de info op hun website niet klopt🤦♀️
Huggybird Vulpen hahaha goed dat je dat weet, ik ben alleen inmiddels leerkrachtondersteuner. nieuwe functie binnen de stichting waar ik jaren geleden al om gevraagd heb. Voor mij geen verandering van werkzaamheden wel een paar dubbeltjes meer iedere maand.
Vulpen Tantetil Dat had ik ook met dahlia en deliana. @Dahlia en @Deliana haal ik nóg door elkaar, als iemand daar nog een leuk ezelsbruggetjes voor weet... @Dahlia komt uit Limburg, maar verder🤷
June Vulpen @Dahlia werkt als veiligheidskundige. Of zoiets. En heeft daar heel hard voor geknokt de afgelopen jaren. @Deliana doet iets in een mannenwereld 😋
Deliana June @Deliana doet iets in een mannenwereld 😋 Hahaha Ligt helemaal dubbel hier Ik werk als projectleider in de autobranche, met inderdaad héél veel mannelijke collega's 🤣
Marshmallow Ik haal echt zoveel mensen door elkaar. Snow en sneeuwvlok Bloem en kleine lai Honkeytonk en hopsatee Kar89 en koekie83 Sinds Buffy en nieuwe avatar heeft haal ik haar in de war met Manque Blue en snow En ja ook dahlia en deliana Dus 🤣😅
Dahlia Hahah ik zal mijn avatar niet veranderen. Blijft een oranje dahlia. Idd nu veiligheidskundige en Limburg 😁
Vulpen Hoe dan mensen 🤣 Zien jullie niet als je iemands post leest ondertussen ergens in de achtergrond in je hoofd een kaartje van Nederland/Europa met een stipje van waar je weet/denkt dat iemand woont, vraag ik me nu ineens af 🤔
June Vulpen Ik wel. Dat is niet zo gek toch? Gaat gewoon een lampje aan bij Marseille, of grens frankrijk/Zwitserland @[verwijderd] Ik mis je hier. Of in België, noord-brabant of bij jou A.
Softbasegaming Vulpen omdat jij het vaak over hebt dat je vlakbij @Hopsatee woont denk ik dat je in/vlakbij Haarlem woont omdat ik denk dat zij daar woont 😆