Dahlia Mamabeertje de rest is allemaal de eerste keer geslaagd. Mijn man heeft al faalangst en dat komt er nu dubbel zo dik uit. Hij zegt dat die ermee stopt. Heb hem gezegd dat die t nog 1x moet proberen en dat die daarna geen cursussen/opleidingen meer moet doen. Hij pakt veel te veel hooi op zn vork.
Lovely83 Mijn bloeddruk is al een paar dagen te hoog en mijn hartslag is 50 ( normaal rond de 70/80) en dan heb ik mijn beta blokker nog niet eens genomen. Logisch dat ik mij vandaag belabberd voel.
Vulpen Ik word echt krankjorum van al het genies en gehoest van oudste. Al ruim twee weken bezig en het lijkt alleen maar erger te worden. Drie keer getest, drie keer negatief, echt hou op nou hoor.
Vulpen Hopsatee Ja ik weet het! Alleen normaal is het dan een week echt hoesten en dan wordt het langzaam minder. Nu wordt het niet minder en is ze er ook nog eens bij gaan niezen 😣 Ik hoop dat de rest van je dag beter wordt dan de start!
[verwijderd] Hopsatee ik heb me met Robbie braaf aan de koffie regel gehouden maar met Rémy lukte dat echt niet en dronk ik er zeker 2 of 3. Hij heeft 6 tenen aan elke voet en licht wat op in het donker maar verder heeft hij er niets aan over gehouden 🤓 sterkte vandaag!
Hopsatee [verwijderd] Hahaha🤣 Bij de oudste 2 waren het er nog 2 en die zien er ook normaal uit dus meestal doe ik toch ook gewoon 2 hoor. Bij de jongste mocht ik ook nog 1 a 2 blikjes tonijn in een week en at ik dus veel tonijnsalade. Nu is dat dus uit den boze😅
Vulpen Nescio Integendeel... Maar ben nu met haar in een grote speeltuin, dat helpt wel tegen de snotterigheid 🙂
[verwijderd] 4 kindjes in regulier groep 0 hebben covid. Dus R moet ook in quarantaine! Hij is net 4 weken thuis geweest, net 2.5 dag school gehad en nu dus weeeeer thuis! 😩😩😩
June [verwijderd] die hebben dat niet tijdens de 2,5 dagen school opgelopen.. Als iedereen zich aan de regels zou houden... Kak joh!! Edit, hoe lang is quarantaine bij jullie?
Huggybird [verwijderd] aaaah neeee!!!!! Sneu dat hij niet naar school mag, sneu voor de andere kindjes. En ook balen voor jou want je vond het net zo fijn dat hij weer lekker naar school kon. ik hoop dat R het niet gekregen heeft op school🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Vulpen [verwijderd] O nee, wat rot! Je was net zo blij dat hij weer naar school kon. Ik snap dat je er verdrietig om bent, dat is heel herkenbaar. Groep 1 is al zo kort voor m'n dochter omdat ze van november is en nu ook nog zo veel uitval...