Femkes We zijn de nacht goed doorgekomen, mini heeft goed geslapen, maar was ook telkens wel te overtuigen tot reageren. Ze zal nog wel wat blauwe plekken hebben, maar gelukkig verder heel erg meegevallen.
June Femkes jeetje wat een schrik. Gelukkig op blauwe plekken na, niks aan de hand. Hoe is het met jouw knie? Jullie zullen wel matchen nu.
Honkeytonk Femkes jeetje wat ontzettend schrikken! Gelukkig dat ze er goed vanaf gekomen is! Hoe is het nu met jou?
Huggybird Sweetl oh gadsie! Je schrikt je tepletter! Het zusje van een klasgenootje van de basisschool is dat ook overkomen, verschrikkelijk die paniek en zorgen zijn er om dat kindje geweest.
Ansji Femkes ach nee! Wat schrikken voor jullie en mini! Fijn dat ze de nacht goed doorgekomen is, heeft ze nu geen probleem met de trap?
Femkes June Ik kan weer aardig normaal de trap op en af. Gelukkig bij gewoon lopen niet zo last gehad, het was vooral bij trappen een probleem. Maar hij is mooi blauw geworden. Volgens mij is mini minder blauw
Ysabella ๐คฆ๐ผโโ๏ธ Nou als iemand van ons niet meer reageert op dit forum weten we waardoor het komt. ๐ https://www.telegraaf.nl/nieuws/9782984/chinese-raket-raast-ongecontroleerd-om-aarde-stort-waarschijnlijk-neer?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf&fbclid=IwAR2z-UwBmMpC3L-fDsM-PKpmqNFSxQbShRWSyU3f_HmDsOnmOIvCF1NpqSI
[verwijderd] Ysabella wij worden sowieso niet geraakt want we zitten boven de 40ยฐ noorderbreedte ๐ค
Softbasegaming Huggybird m'n schoonouders zijn ook met m'n neefje aan het kamperen. Ik ben vooral blij dat wij onze tent verkocht hebben ๐ ๐
Ysabella [verwijderd] morgen gaat dat ding ook over Europa vliegen, dus het kan zomaar zijn dat-ie in Nederland of Frankrijk neerstort. ๐
Huggybird Softbasegaming we hebben gelukkig een caravan dus dat is fijn ๐ in een tent is geen doen.... en T moet naar de orthodontist, dat is drie kwartier rijden dus we hebben wat te doen. ๐
[verwijderd] Ysabella hij stort pas rond 10 mei neer zegt Nu.nl , misschien zit hij dan weer ergens anders... lol We gaan het zien! ๐ฟ had jij trouwens vandaag dat gesprek met de therapeut? Ben erg benieuwd!
Huggybird Hopsatee we staan met de caravan op een camping. Het ding staat te schudden en ik ben bang dat onze gloednieuwe voortent het begeeft๐ vannacht om 3:00 schrokken we wakker omdat de caravan zo stond te schudden. Daarna bijna niet meer geslapen ๐