Marshmallow Ik heb ineens zoveel buikpijn, het trekt helemaal door naar mijn rug. Qua pijn komt het overeen met weeën. Echt zo heftig. Lig nu op bed wilde eigenlijk net boodschappen geen doen, maar dat wordt niets. Hoop dat het zo weer wegtrekt.
Softbasegaming We zijn al 1.5 uur bezig dochter in bed/slaap te krijgen. Slaapt ze echt nêt, voelde Dr wegzakken gaat de buurjongen vuurwerk afsteken 😭🤯. Dus op naar de volgende 1.5 uur😩
Marshmallow [verwijderd] de pijn is gelukkig afgezwakt, ik denk dat het mijn ovulatie is geweest omdat het zo plotseling kwam opzetten. Ik voel het nog wel, maar geen pijn meer.
[verwijderd] Lumihiutale ze is gewoon jaloers dat zij nog moet beginnen aan een zwangerschap en jij al (zo goed als) klaar bent 🤓
[verwijderd] Marshmallow Zou zomaar kunnen hoor! Ik heb ook wel eens hele heftige ovulatiepijn. Alsof er cysten scheuren, zo pijnlijk. gelukkig is het ergste voorbij.
Ysabella Marshmallow het kan best zijn dat je ‘te laat’ je eisprong hebt gehad en dat je eicel te groot was voor je eileider. Dat heb ik een keer gehad, ik ben echt naar mijn telefoon gekropen om mijn man huilend op te bellen. ( uiteindelijk ben ik op de spoed beland, daarom weet ik dat dat bij mij aan de hand was. 😜)
Mamabeertje Marshmallow Ik heb zoiets in de kraamweek gehad. Kwam plotseling opzetten en deed zo verschrikkelijk veel pijn dat ik niet eens kon bewegen. Zelfs ademhalen deed pijn. De hap gebeld en daar zijn we met kinderen en al heen gereden en toen halverwege was de pijn weg, dus zijn we weer naar huis gegaan 🤦♀️ Maar ik ben nog steeds benieuwd wat het nou was.
Marshmallow [verwijderd] ja idd zoiets idd. Ik kon alleen nog maar stil op bed liggen. Na een douche ging het al iets beter. Voor volgende keer sla ik dit graag over 🤣
Softbasegaming Jules nee ze lag gelukkig binnen 5 min weer te slapen nadat ik m'n berichtje had geplaatst.
Ysabella Softbasegaming dat is zo’n vreselijke pijn dat kan echt nog wel een paar dagen aanhouden, ge-wel-dig die hormonen. 🤐 Dat is voor mij één van de redenen om nooit meer zwanger te willen zijn. Probeer rustig aan te doen.😘
Sweetl D zn brilpootje is afgebroken Whaaaaaaa😭😭😭😩😩😩😩😩 Hopelijk dinsdag naar de brillenwinkel.. Kijken of we een nieuwe of hie of wat😩
Bloem Sweetl Dat mag niet hoor. Een kinderbril moet gewoon bestand zijn tegen allerlei dingen. Kosteloos een nieuwe eisen!
Elsie89 Sweetl heel kort inderdaad. Je zou zeggen garantiewerk maar goed hopelijk vindt de winkel dat ook!