Miek89 Ysabella jep dat dus🤣 echt vreselijk en briljant tegelijk van die vent. Met die filmpjes verdient hij goud geld mee 🤐
Ysabella Miek89 sink or float. 🤪 Hij zit eigenlijk in het vastgoed, maar dit is begonnen omdat zijn neefjes/nichtjes het zo leuk vonden en toen is hij een YouTube kanaal begonnen.
Softbasegaming Toch6 gelukkig is m'n man dat ook🤪. Kan die snachts de zorg doen. Wat een wind zeg 😲. En we hebben lekkage😭
Softbasegaming Toch6 lekkage was gister avond. De loodgieter komt straks even kijken. Hoop dat het lekkere is een niet door de regen komt🙈
Softbasegaming De batterijen van de keuken weegschaal zijn op. Net nu ik een recept wil maken. Man heeft geen zin om alleen voor batterijen naar de winkel te gaan en ik durf dat hele end nog niet te lopen 😒
Pimpelmeesje Softbasegaming buurvrouw even appen? Sowieso stom dat je man nee tegen je zegt 😝 dan moet ie alsnog naar de winkel om taart te halen... maar is iets bakken sowieso niet een beetje te veel staan enzo?
Softbasegaming Pimpelmeesje nee was nasi dus niet heel lang staan. En m'n man helpt me wel hoor met koken hij had alleen geen zin om naar de winkel te gaan 🤪. Nu hadden we naar wat besteld 🤷🏼♀️