Hebben jullie kinderen die fan zijn van Enzo Knol? Mijn oudste helaas wel. Vorige week vrijdag kwam er weer nieuwe kleding online. De hele dag zat ik al klaar op die site om 15 minuten voor tijd in een wachtrij geplaatst te worden. Via m'n telefoon was ik inmiddels aan de beurt, alles wat ze wilde zat in het winkelmandje, weer een wachtrij om te kunnen betalen. 45 minuten later kon ik eindelijk afrekenen, was de broek die ze het liefste wilde hebben niet meer beschikbaar. Echt hoe dan? Hij zat in mijn winkelmandje, dan moet het niet kunnen dat iemand anders die broek ook nog kan bestellen lijkt mij. Maar goed, nu heeft dus iemand die de broek wel heeft kunnen bestellen 'm op marktplaats geplaatst en ik had al gereageerd, maar ik moest maar meebieden. Staat die broek van 39,99 euro inmiddels op 60 euro. Nou zo gek ben ik ook niet.
En 2e klaag van vandaag: ik heb sinds vorige week dinsdag al rugpijn, maar niet op mijn normale plek, het voelt alsof ze m'n lever en milt aan het doorprikken zijn met een breinaald. Althans waar ik denk dat die zitten. Huisarts heeft maandag pas tijd.