Ik slaap altijd slecht op zondag en nu lag die man van mij ook nog eens te snurken als een beest...vannacht mag hij op zolder.

Diazz ik heb even gemist wat er is gebeurd....ben je geopereerd?

• Diazz hebben hierop gereageerd.

Tantetil Ja klopt. Ik heb het toch een beetje onderschat, al het gaat vandaag ineens een stuk beter. *Klopt hard af!

@Diazz heel veel sterkte!
    @Nimue jij ook beterschap. Jullie posts geven echt aan dat ik niets te klagen heb. Gezondheid is het grootste goed.

Gisteren mijn rug verdraaid en heb er nog steeds last van. En ik ben al weer klaar met die regen. Geef mij maar zon.

• Diazz hebben hierop gereageerd.

Nescio Dank je wel!
        Ik hoop eigenlijk dat ik hierna ook niks meer te klagen heb😂
        Ik heb sinds 2015 steeds een nekhernia, op verschillende plaatsen. Ik hoop dat hierna écht voorbij is😊

Diazz hier ook echt de voordeur op slot. Nou vind ik een spookhuis wel leuk maar niet in mijn eigen huis.

Ik kom nu pas van het werk thuis met de kinderen. Man hoefde alleen maar shoarma op te bakken...daar begint hij nu net pas mee!!! Hij zat gewoon al een uur op de bank te zitten en tv te kijken ....ik kan hem gewoon wel zijn hersens inslaan.

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Tantetil owwwwwww irrrrrritantttttttttt en helaas herkenbaar....
          Plannen schijnt echt heel moeilijk te zijn soms. Logisch nadenken ook.
          ”Nee, ik kon niet koken want ervaren vriendjes van de kinderen te spelen” 😶is maar eenvan de vele voorbeelden

Pfff zoontje van 8 maanden slaapt al wekenlang vreselijk slecht. Vannacht weer elk uur wakker... Wanneer houdt het op? 😓 Tussendoor hebben we weleens 1 à 2 redelijke nachten, maar de overige nachten zijn verschrikkelijk.

Djoess ik heb net even snel bijgelezen dus misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat was er nou?
          Ongelooflijk dat ze niet inspreken grr..

Mijn eigen gemopper: laat die menstruatie nu maar komen mn tieten voelen alsof ze gaan ontploffen 😡

• Djoess hebben hierop gereageerd.
            • [verwijderd]

Even van me afschrijven hoor... Na de curretage heeft het tot gisteren geduurd voor ik eindelijk brak.
            Het drong toen pas echt door wat er allemaal is gebeurd en nu ben ik met terugwerkende kracht een rouwproces ingeschoten dat ik al bijna 20 jaar weg had gestopt.
            Ik ben in die jaren zoveel kwijtgeraakt maar had nooit de kans om de rouw en het verdriet toe te laten. Dat uitte zich in een eetstoornis, want het moest er ergens uit.
            En nu ik dan eindelijk begrijp dat rouw en verdriet er mogen zijn, komt alles naar boven.
            Huilbuien, fysieke pijn en nog meer huilbuien...
            Ik wist niet dat rouw zoveel pijn kon doen.
            Of eigenlijk wist ik dat wel maar uitte ik het op een manier die me een groot deel van mijn gezondheid kostte.
            Nu leer ik pas om het op de juiste manier te uiten, alsof ik al die tijd heb gewacht op toestemming van een ander om eindelijk te mogen voelen.
            Het doet echt heel veel pijn, ook fysiek dus maar het bevrijd ook op een bepaalde manier.
            Dus of dit echt bij het klaagtopic hoort?
            Eigenlijk wel maar toch is het ook iets goeds...

Pimpelmeesje

Uiteindelijk moest ik maandag halsoverkop naar het ziekenhuis komen, want hoge bloeddruk + eiwit = zwangerschapsvergiftiging (viel mee uiteindelijk)

maar de gyn die mij dus pas mààndag zou bellen, heeft dat vrijdag al gedaan, mij niet gesproken, en wèl in het systeem gezet dat hij gebeld had. Dus toen ik maandag belde om te vragen wat nou eigenlijk the deal was, moest ik een uur later opeens in het ziekenhuis zijn. Afspraak en al bij de spoedarts was al ingepland.

Uiteindelijk geen eiwit meer gevonden, maar wel 2wekelijkse controles vanaf nu. Grrrr, ik ben zo klaar met dat zwanger zijn😭

[verwijderd]

Ook over ‘goede’ dingen mag je klagen. Dat maakt ze niet minder goed, of mooi. Ik vind het juist positief dat je dit rouwproces behalve pijnlijk en rauw ook ‘goed’ vindt.

• [verwijderd]

[verwijderd] Heel herkenbaar. Rouwen, en het uiten van die emoties kan ook heel bevrijdend werken! Dikke knuffel 😘

• [verwijderd]

Het is ook echt goed, omdat ik het na al die jaren eindelijk mag van mijzelf.
                Het is wel heel nieuw en het voelt heel onwennig, alsof ik echt niet meer weet hoe normale, menselijke emoties ook weer werken. Als ik dat al ooit heb geweten.
                Maar (teveel) erover denken lukt nu niet meer, ik voel het gewoon.
                En dat is goed, want nu kan ik eindelijk terugkomen bij mijzelf, ipv me altijd aan te passen aan de anderen (van wie ik niet mocht voelen).

• [verwijderd]

[verwijderd] Dikke knuffel!
                  Even geen andere woorden, maar wilde niet zomaar verder gaan.