Marloes80 ja... Dat hebben we dus al gedaan. Veel ouders hebben een e-mail gestuurd. Er kwam weinig tot geen re(actie), toen hebben we met alle ouders van de klas een brief gestuurd. Reactie directeur was vnl. verdedigend....
- Ik heb een email gestuurd dat het online rekenen niet werkte (liep continu vast), met screen shots
- Geen reactie ontvangen
- Krijgt zoon via Teams een bericht van zijn juf dat hij niet alle lesstof van rekenen gemaakt heeft
- We leggen het nog een keer uit (hij heeft het in zijn werkboek gemaakt ipv online). Akkoord bevonden door zijn juf.
- Iedere dag een bericht in de schoolapp: controleer uw kind!
- Gisteren een bericht aan mij van zijn juf: of ik het werk van mijn zoon wil controleren want hij heeft nog steeds een aantal lessen niet gemaakt. En ondanks dat ze het meerdere keren hebben aangegeven, blijkt dat zoon nog steeds achter loopt. Diezelfde lessen die online dus niet gemaakt kunnen worden, waar ik eerder met zijn juf over gesproken heb.
- Hij was gisteren jarig.... En hoorde dus alleen maar dat hij zijn werk niet af heeft 🙄 Een felicitatie of telefoontje was te veel gevraagd....
Hij loopt ook nog eens voor met rekenen en kan zijn pluswerk niet online maken....
Heel eerlijk... Ik ben er helemaal klaar mee en heb gisteravond mijn groep 5 reken niveau maar eens opgehaald 😊 Zo. Zoon is weer bij 👍