Mamabeertje Femkes Vulpen Dank je. Ik ben vanmiddag even lekker naar buiten geweest en het gaat nu een stuk beter. Het is wat het is en we gaan maar gewoon weer door.
Dahlia Heb ik 2 dagen lang een speelkamer boven gemaakt en spelen ze kei fijn als ik ook boven ben. Ga ik naar beneden, komen ze met wat speelgoed naar beneden...dat is niet de bedoeling van een speelkamer!!! Ik wil die rommel niet meer in mijn woonkamer!!!
[verwijderd] Ik merk dat ik wat te obsessief met mn telefoon bezig ben de laatste tijd. Teveel forum, teveel nieuws lezen, teveel instagram. Ik begin me er ook echt aan te storen, dus ik ga proberen alleen 's ochtends en 's avonds even nieuws en forum te kijken.
Nescio [verwijderd] same here, komt door dat corona virus maar zit soms ook gewoon op sociale media en daar wil ik van af. Ga de apps van mijn telefoon keilen.
[verwijderd] Nescio Hier ook ff opgeschoond en geluiden weer uitgezet. Ik had dat altijd al, maar het is er toch weer ingeslopen. De meest belangrijke mensen heb ik geappt dat ze beter kunnen bellen.
Marshmallow Nescio heb ik dus ook net gedaan. Facebook en nu nl app verwijderd. Rust in/aan mijn hoofd. Nu de telefoon echt wat vaker wegleggen.
Marshmallow Ik heb steeds alleen 's avonds en 's nachts last van mijn keel met hoesten erbij, echt heel erg irritant! Zet door of ga weg verkoudheid.
Runa @Nescio Marshmallow voorbeeld genomen aan jullie en net ook de fb app verwijderd. Nu nog proberen het nieuws morgen te weerstaan.
Pietje1987 Ik heb heel enthousiast onze vouwgordijnen in de was gedaan. Maar bij het eraf halen, vielen er wéér van die plastic ringetjes af ðŸ˜. Nu heb ik maar een berg van die ringetjes besteld en ga ik ze van de week allemaal vervangen (gordijnen hangen een jaar of 8 en de ringetjes zijn gewoon niet goed meer). Wat een klus...
[verwijderd] Elsie89 Ja dat wel, maar niet op slot in een afgesloten berging, dus waarschijnlijk geen dekkng.
sjorsje [verwijderd] op je fietsverzekering waarschijnlijk niet, maar wellicht wel op je inboedelverzekering.
Ysabella [verwijderd] Wat schofterig zeg!! tip voor de volgende keer; altijd een reserve sleutel laten maken en die gebruiken en de officiële sleutel ergens binnen bewaren. Wij zette onze fietsen namelijk ook nooit op slot in de berging. 🙈