[verwijderd] Pietje1987 Echt hoor nog een halfuurtje en dan plof ik op de bank en ga ik serie aanzetten. Ik doe niks meer vandaag.
Rietjesbeker ZOON (2 weken oud) heeft besloten dat slaap vannacht volledig optioneel is. Dat ben ik niet met hem eens, maar ondertussen ben ik dus wel al de hele nacht in de weer. IK WIL SLAPEN!
[verwijderd] Rietjesbeker hier ook een mannetje dat snachts elk uur komt .. ELK UUR! Welke grapjas heeft dat verzonnen?! Overdag doet hij dan wel weer een slaapje van 3 uur maar dan kan ik natuurlijk niet slapen want dat zit niet in mijn ritme om te doen 🤪
Marshmallow Wat een kutnacht is dit geweest. Toen ik naar bed ging bleef dochter maar zo erg hoesten dat ik haar naast me heb neergelegd. Ze kon de slaap maar niet vatten. Uiteindelijk pcm gegeven en schone luier, daarna rond 1 uur sliep ze eindelijk. Daarna zeer onrustige uren gehad en om 5 45 werd zoon huilend wakker, want hij had in zijn bed geplast. Gisteren had hij ook een ongelukje (wakker op zijn bed)dus nu zijn de dekbedden op een moet ik straks een nieuwe kopen..
Cactusje Hier ook slecht geslapen.. eerst moeite om in slaap te komen, daarna halverwege wakker om te plassen. Toen weer niet in slaap komen... man z'n wekker ging, draaien, draaien, draaien... en dan slaap je eindelijk weer, gaat je eigen wekker natuurlijk.
Marshmallow sjorsje klopt, maar die zijn nooit meer droog voor vanavond. En de reserve is dus vanmorgen onder de urine gekomen.
sjorsje Marshmallow Ik gooi ze daarna in de droger. Wel vervelend dat je hierdoor een nieuwe moet gaan kopen.
[verwijderd] De tv begint ernstige kuren te krijgen 😬 Nu is hij niet de jongste meer, dus niet zo gek, maar ik heb geen zin om daar geld aan uit te geven en ik snap geen zak van de site van de media markt. Gewoon 'tv' is niet voldoende blijkbaar tegenwoordig, hij moet nog kunnen vliegen en telepathisch programma's kunnen doorsturen en taarten bakken in de reclame ofzo. Ik snap echt niks van moderne technologie. Ik wil gewoon een tv met een afstandsbediening en een aansluiting voor de PlayStation en meer niet.
iMoeder [verwijderd] Hier precies hetzelfde. Ik snap op zich alleen de specificaties van de nieuwe TV wel en weet wat ik wil. Maar ik heb gewoon geen zin om een nieuwe te kopen.
Sneeuwvlok In de vakantie was dochter (7 jaar) elke ochtend voor 7 uur wakker. Vorige week school en moest ik haar elke ochtend wakker maken. Afgelopen weekend ook weer steeds 6 uur en vanochtend sliep ze om 7:30 nog 😤
iMoeder Sneeuwvlok Ow dat is zooooo irritant!! Mijn kinderen hebben dat ook ZO VAAK!! Grrr....😤 Zaterdagochtend was de jongste om 5:45 wakker, zondag sliep hij uit maar was dochter weer om 6:30 wakker. En vanochtend moest ik iedereen uit z’n bed sleuren uiteraard.. 🙄
[verwijderd] Sneeuwvlok Zoooo herkenbaar! En bloedirritant! Waarom is dat kind op schooldagen met geen stok wakker te krijgen?! 😤
Marshmallow sjorsje heb geen droger 😏 dus ze moeten aan de waslijn hangen dan. Maar heb het anders opgelost. Kleinste dekbed die ik heb, maar waar oudste nog wel onder past in de was gedaan. Hang ik dan straks wel over de verwarming heen. Dan is het vast wel droog vanavond.
[verwijderd] Marshmallow Heb je geen buren/kennissen met droger? Toen dochter een keer bleef spugen en ik al haar dekbedovertrekken (4 stuks! 😱), kussenslopen en hoeslakens in de was had, heb ik een buurvrouw gevraagd of de boel even bij haar in de droger mocht. En dat was geen probleem gelukkig.
Famofthree [verwijderd] Ik vind de site van Coolblue veel duidelijker en ook hun filters en uitleg erg fijn.
Ysabella [verwijderd] meestal bij dekbedden en jassen gaat het ‘klonten’ als je tennisballen gebruikt gebeurd dat niet.
[verwijderd] Famofthree die heeft ook al zo veel keuzes 😏 Ik ga binnenkort in de stad wel kijken, zit een winkel van ze. Ik ga echt hulp nodig hebben, ik kom niet veel verder momenteel dan 'zo goedkoop mogelijk' 🙈
Vulpen iMoeder @Sneeuwvlok Hier komt dat ook regelmatig voor. Ga ik naar m'n werk terwijl iedereen nog slaapt. En in het weekend dan ineens om 7.00 wakker al...