iMoeder [verwijderd] Als ik me zo voel ga ik gamen. Dan moet ik meer doen dan alleen maar kijken (tv). Of ik ga iets opruimen op een slakken tempo. Ik hoop dat je je morgen beter voelt!
[verwijderd] iMoeder PlayStation is al bezet door F, anders had ik dat zeker gedaan. Opruimen vond ik toch te ver gaan haha! Vanmorgen wel wat gedaan hoor, maar er liggen momenteel alleen nog maar hele grote klussen die opgeruimd moeten worden dus dat motiveerde ook niet echt. Ga zo maar aan het eten beginnen.
Marshmallow Louelle81 lekker bedrag. Ik heb ervoor gekozen dat maandelijks te krijgen. Ik krijg dat andere bedrag van de belasting terug van de hypotheek.
aardbeitjes Louelle81 het is gisteravond gelukt! Ik heb even snel alles doorgelopen en gekeken wat we terug krijgen π π΄ Het gaat lekker deze keer, een gezamenlijk maandinkomen zeg maar π Komt goed uit voor onze tuin
Marshmallow Ik ben echt vreselijk ongesteld. Echt heel veel cyclussen gehad dat ik het gewoon normaal was een nu alweer doorgelekt en paar keer π
[verwijderd] Ik haat volwassen discussies, waar is de tijd dat we alleen discussie hadden over het avond eten. Ik heb al 2 weken pijn in mijn onderrug na een verkeerde beweging en na een val.
iMoeder Ik zie enorm op tegen het doen van mijn belasting aangifte dit jaar. Het is heel ingewikkeld vanwege het oversluiten van een hypotheek die fiscaal gezien nog voor de helft van ex was. En dan moet ik ook alle medische kosten die ik voor de jongste heb gemaakt nog nazoeken omdat administratie bijhouden niet mβn sterkste kant is.
Elsie89 iMoeder iemand vragen het voor je te doen? Ik werk op een belastingadvieskantoor en hebben heel regelmatig klanten die alleen komen bij ingewikkelde aangifte dus is echt geen gekke vraag. Mocht je in tijdsnood komen je kunt sowieso uitstel krijgen tot 1 september moet je voor 1 mei aanvragen.
[verwijderd] iMoeder En dan moet ik ook alle medische kosten die ik voor de jongste heb gemaakt nog nazoeken Dit wordt via je zorgverzekering gewoon geregistreerd toch? Ik laat elk jaar een pfd aanmaken met alle zorgkosten er op in ieder geval. Wellicht een tip π
[verwijderd] [verwijderd] Ik dacht dat het juist om ging om zorgkosten die je niet vergoed hebt gekregen, maar zelf hebt betaald. Dit is een aftrekpost.
[verwijderd] Grr donderdag bij de pedicure geweest voor een ingegroeide teennagel en nog steeds is mijn teen ontstoken. Zometeen terug, want gewone schoenen zijn nog geen optie, terwijl ik morgen weer moet werken. Rot nagels.
Tantetil [verwijderd] Wat vervelend zeg, ik weet uit ervaring hoeveel pijn dat doet. Ik hoop dat de pedicure er nog iets aan kan doen.
Tantetil Ik heb mijn auto uitgeleend en nu moet ik zo zelf door de regen naar oudergesprek op school...oh ja en mijn goede paraplu ligt natuurlijk nog in de auto.