Marshmallow Ik moet ongesteld worden en daardoor vreselijk emotioneel. Stomme hormonen, zo geen zin in ๐
Lumihiutale Ik ben een ring kwijt. Hij lag al bijna 2 jaar op dezelfde plek,in de keukenla. En nu is hij nergens meer te vinden. Ik vind het zo raar..
aardbeitjes Ik wil mn belastingaangifte doen maar de site heeft storing. Ik weet dat half NL probeert in te loggen deze ochtend maar toch zit ik stoicijns te refreshen
[verwijderd] Dochter had buurmeisje te logeren. Ze waren om 5:15 al wakker. Dit wordt een lange lange lange dag
Meca Ik ben gewoon alweer ongesteld ๐ซ kon het met de borstvoeding niet gewoon langer wegblijven! Stom lijf!
Rietjesbeker Meca oneerlijk! Had ik met dochter ook, na 6 weken volledige bv gewoon ongesteld. Ik verwacht dit maal niet anders en baal al op voorhand.
Ysabella Mijn man is zo negatief over alles en hij vind het raar dat er zoโn negatieve sfeer in huis hangt. Veeg mij maar op.
Bloem Ysabella Mannen... soms onbegrijpelijke wezens... hier ook een exemplaar die dat zou kunnen doen en zeggen.
Meca Rietjesbeker Oh nee ga heel hard duimen voor je dat het nu langer voor jou duurt! Echt zo stom he. Erge is ook dat ze daardoor veel vaker wil drinken en ik soms ook even wat anders wil doen en mijn handen vrij wil hebben.
Louelle81 aardbeitjes Ik heb hem kunnen invullen maar toen liep ie weer vast. Heb nog wel zien staan hoeveel we terugkrijgen ๐๐
aardbeitjes Louelle81 ooh gezien je smiley was het de moeite waard! Ik heb net geprobeerd, niet gelukt. Ik zal wel veel terugkrijgen ๐