Lumihiutale Lovely83 Misschien zou je het nog kunnen proberen met kleurvangdoekjes? Ontzettend balen zeg..
Uilenmama Marshmallow Ik moet over anderhalf uur ook dochter ophalen, hoop dat het dan minder is. Heb gelukkig voor haar een regenpak bij mij. Voor mij zelf uiteraard niets🙄
Marshmallow Uilenmama ik had mijn regenlaarzen aan moeten doen. Mega plas voor het schoolplein en mijn sneakers zijn echt niet meer waterdicht. Dochter huilde ook alles bij elkaar, want ze heeft een hekel aan de regenhoes. Was gezellig joh 😑🤨
Hopsatee Hopsatee Nou dat was zo gepiept. Gezellig over het weer gepraat en dat de assistente morgen naar de Efteling gaat 😂👌🏻
Diazz Rietjesbeker Nog gefeliciteerd!! Hopelijk is alles goed gegaan. Rot zeg, hopelijk snel een nieuwe wasmachine!
[verwijderd] Rietjesbeker Neeeeeh! Wat erg! Daar zit je nooit op te wachten, maar met een pasgeboren baby kan je dat al helemáál niet gebruiken! Bij ons stond dat ding de eerste weken volgens mij dagelijks aan!
Rietjesbeker Schuurpapier ik geloof dat schoonvader morgen een andere meeneemt,dus gelukkig niet lang zonder, maar wat een timing 🙄
Uilenmama Marshmallow Niet leuk!! Ik liep naar de Bso en werd nat, maar van Bso naar huis, was het droog.
[verwijderd] De dreumes van de bovenburen is een peuter geworden inclusief de buien.... jeeeeeeetje! .. Arme ouders 😬
Schuurpapier [verwijderd] Hier ook, want Nuri moest veel spugen en er gingen minstens 15 (XL) hydrofielen per dag de was in! Zou een horror zijn zonder wasmachine haha!