Ysabella Schuurpapier jij bent haar basis, ik durf te wedden dat hoe jong ze nu ook is, het niet zal geloven. ❤️ Je ex kan beter bij het vuilnis. Man man man.
Schuurpapier Ysabella Lief, dankje 😘 Ze weet ook wel hoe het zit, maar ik weet ook dat het nodig is om dat in dit soort gevallen even extra te benoemen. Enkeltje bermuda driehoek, of wat dan ook!
Tantetil Schuurpapier het is ook echt gewoon klote dat zij zo verdrietig is en hij niet weet hoe hij ermee om moet gaan. Gelukkig heeft ze een hele lieve mama 😘
[verwijderd] Schuurpapier echt.. je zou hem toch wat 😡 dat hij het niet ziet (wil zien) super frustrerend! Je bent een top mama Soe! ❤️
Honkeytonk Schuurpapier ach wat een idioot is het dan ook 😕. En wat ontzettend gemeen om jou dan ook nog even zo zwart te maken. Bah bah. En wat sneu ook voor Sara. Gelukkig heeft ze jou!
Deliana Schuurpapier is er een vaste afspraak? Mijn situatie is compleet anders (ook kut) maar hier heb ik gemerkt dat duidelijkheid heel veel scheelt. Ze weten precies op welke dagen/tijden ze naar hun vader gaan en dat is niet onderhandelbaar. Ja, ik begrijp dat het niet leuk is maar de afspraak is....
Schuurpapier Deliana Soort van.. eigenlijk elk weekend van zaterdag op zondag. Het is in ieder geval duidelijk genoeg voor haar, ze weet begin van de week wel waar ze eind vd week aan toe is 🙂 Vervelend zeg, dat jouw situatie ook nog altijd kut is!
Cactusje [verwijderd] Afspraken maken werkt niet, meestal horen/ zien we hem alleen als hij iets van ons wil. Nu moest ie mij hebben, maar wil dan daarna toch liever z'n broer.
[verwijderd] Cactusje oh op die manier.. Vermoeiend bezoek dan wel. Kan me voorstellen dat je daar niet elke keer op zit te wachten.
Cactusje [verwijderd] Het komt ook niet heel vaak voor hoor. Man heeft een tijdje terug tegen hem gezegd dat ie niet alleen moest bellen/ komen als ie wat van ons wilde. Sindsdien is het een heel stuk minder omdat we weigeren voor taxi, bemiddelaar e.d. te spelen.
Tantetil Cactusje ik ben ook best blij dat mijn zus niet in de buurt woont...heel erg, maar ik zou hier ook gek van worden.
Schuurpapier Oké nog een klacht. Heb om 11u20 een afspraak om de mirena te laten zetten en ik ben héél zenuwachtig. Naakt is sowieso een ding voor me, maar vind het gewoon eng!
Cactusje Schuurpapier Ik vind het ook altijd heel vervelend om mijn broek te moeten laten zakken, ook al is het een arts die er dagelijks wel een stuk of wat ziet.
Femkes Schuurpapier ik denk dat geen enkele vrouw dit prettig vindt. Succes, komt goed en daarna is het wel heel handig.
[verwijderd] Dag extra vrij,zoon is het weekend al benauwd en het is nog niet over + slecht weer Binnen speeltuinen vallen dus af dus word het weer maar een thuis dag.