Mijn zwager kwam hier. Op zich niet erg natuurlijk, maar ik heb er nooit zoveel zin in. Gelukkig heeft hij geen smartphone meer dus hoef hem ook niet voor de zoveelste keer uit te leggen waarom hij de Wi-Fi code niet krijgt. We zaten aan de keukentafel toen hij binnen kwam, oudste en ik. Man en kleine meid doen een dutje. Oh ja, ik ga lekker op de bank mijn was opvouwen, even tv kijken.. durf ik de tv wel aan te zetten? Grote kans dat ze achter me aan komen om tv te kijken. Ja hoor, de tv staat amper aan en daar komt ie al. Gaat m'n momentje rustig was opvouwen. Tv weer uit. Ondertussen is m'n was opgevouwen en zit ik weer in de keuken. Ik hoor geluidsfragmenten uit zijn telefoon komen, hij heeft zich weer geïnstalleerd op de bank. Het valt me mee dat er nog niet om de tv weer gevraagd is.
Ik kan het hem ook niet echt kwalijk nemen, hij heeft een laag eq en iq. Ik begrijp zelf ook niet helemaal waarom ik me er altijd aan erger als hij komt, hij wil meestal alleen maar languit liggen met Wi-Fi of tv. Meestal is ie ook zo weer weg als tv en Wi-Fi geen optie zijn, alleen nu dus niet..
Oh ja! Ik heb pyjamadag, dus geen bh aan en een te grote pyjama aan zodat die past met een dikke buik. Bij elk dingetje dat ik uit mijn wasmand pakte moest ik dus opletten dat er niet naar binnen te kijken was...