Manque Pimpelmeesje Ja, zo ga ik het doen 🙂 En hoe lager dat getalletje achter het woord 'inbox' wordt, hoe minder stress ik voel!
Pimpelmeesje Ugh ik ben verkouden, en dat gehoest zorgt voor pijn overal.. mn schouders, mn hoofd, mn buikspieren.. En ik ben pas sinds vanmorgen verkouden 😖 Ik denk dat het de man flu is.
Meca Toch6 Zou niet weten welke pillen? Ben bang dat ik een voedselvergiftiging heb 🥵 bijna alle symptomen. Heel handig met zo’n kleine hummel.
iMoeder [verwijderd] Van de iPhone SE komt er geen nieuw model meer op de markt hoor. Die is in 2018 ge ’discontinued’. Apple ziet de iPhone XR als opvolger van de SE (als zijnde budget model). En de XR is opgevolgd door de gewone iPhone 11. (De iPhone 11 Pro en Pro Max zijn dan de flagships van die lijn.)
[verwijderd] iMoeder De SE 2 wordt vermoedelijk in maart gelanceerd. Deze staat nu nog in de planning volgens de telefonie winkel vorige maand. Zie op internet niet dat dit recent geannuleerd is?!? Lees overal dat de planning nog steeds maart is.
iMoeder [verwijderd] Ow. Hmmz. Dan zijn ze daar wellicht op terug gekomen? Hopelijk klopt het want dat toestel heeft veel fans! 😁
Meca Lovely83 Dank je. Op het beroerd zijn na gaat het goed. Kleine meid doet het super, vermoed door het langer blijven zitten dat ze het zo goed doet. Moet soms ook mijn wekker zetten dat er max. 5u tussen een voeding zit ‘s nachts. Krampjes zijn alleen nu even heftig maar ja hoort erbij 😉 Las dat jou kleine meid ook al zo lekker slaapt?!
Pimpelmeesje Was hier niet laatst een tip gedeeld over wat te doen als je mega verkouden bent? Ik mag bijna niks aan medicijnen en ik ga doooood 😭
Cactusje Pimpelmeesje Je mag gewoon neusspray hoor, best veel medicijnen mogen tegenwoordig. Even op apotheek.nl kijken en dan weet je zo welke je mag. Ik heb tussen oktober en december heel veel verschillende soorten medicijnen gehad omdat het hoesten e.d. maar niet over ging. Je mag nog steeds niet alles natuurlijk, maar wel best veel van de regulier verkrijgbare medicijnen. Als ik twijfel kijk ik even op die site.
Lovely83 Meca hopelijk knap je snel op, helemaal met een kleintje kan je ziek zijn er niet bij gebruiken. Wat fijn dat ze het zo goed doet! Hier werd ook gezegd omdat ik al ruim 40 weken was dat ze het zo goed deed, ook het aanhappen ed. met borstvoeding. Ze hebben dan toch meer kracht.
Lovely83 Ik geef inmiddels al bijna 6 weken borstvoeding, nergens last van gehad terwijl het opstarten bij de andere kinderen altijd moeilijk was...en nu heb ik een tepelkloof😩.
Torretjeee Lovely83 ai nee, zo balen. Dat verwacht je dan ook niet meer dat het kan. Weet je hoe het kan?