[verwijderd] [verwijderd] Je doet wat je kunt! Heb je misschien familie die hem een dagje mee op pad kan nemen? Dan kan jij rustig uit zieken en heeft hij toch nog een leuke dag.
[verwijderd] [verwijderd] Ja kan morgen evt naar mijn vader! Maar ben enorm aan het zweten dus hoop dat ik het ergste er uit zweet๐
[verwijderd] [verwijderd] Oh dat is fijn! Ik ben maar een periode van 3 jaar alleenstaand geweest, maar het is gewoon lastig en moeilijk. Je kan alleen maar je best doen. Niet te hard voor jezelf zijn hoor. ๐ Beterschap
Marshmallow Dochter slaapt nog steeds niet. Probeerde net weg te sneaken, want ik heb het mega zuur en ik moet maar de wc, nou dat werd me niet in dank afgenomen hoor. Dus ik zit nog op de grond bij haar bed. GA SLAPEN!
Vaasje Ik heb last van een dumping, voor het eerst sind ik geopereerd ben 1,5jr geleden. Man man man ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld ๐ณ๐ฉ Gelukkig duurt het niet lang maar toch ๐ฉ
sjorsje Vaasje dat is klote, ik heb ze trouwens regelmatig. Maar ik vreet ook te veel dingen die niet goed zijn.
Vaasje Tantetil Ja๐ sjorsje Ik normaal bijna niet (ik bedoel eet wel eens iets wat niet aangeraden wordt hoor) maar had vandaag echt een lekkere trek dag... 1 dropje te veel op ๐ฉ๐คฆโโ๏ธ
Vaasje [verwijderd] Te vet of te veel suiker eten na een maagverkleining kan dumping klachten geven. Hartkloppingen, gapen, diarree, zweten, pijn dat kan allemaal. Ik had net gigantische Hartkloppingen en trillingen door te veel suiker ๐ ๐
Marshmallow Aargh ik moest net op het moment dat de winnaar van hhb bekend werd gemaakt naar de wc en dat pauze werkt kennelijk niet goed bij npo start dus heb het gemist! Op nu.nl staat het ook nog niet.
Vaasje Tantetil Ik zou het zo weer doen! Maar ik ben een succes verhaal, kan bijna alles eten heb nergens last van (bedoel 1 dumping in 1,5 jaar is echt wel netjes zeg maar) Ik ben 73 kilo kwijt in totaal en 63 vanaf de operatie.
sjorsje Tantetil Ik kwam van 136 en kom steeds weer uit rond de 90. Laagste gewicht was 80. En ik zou het ook zo weer doen.
Elsie89 Pff onze jongste ligt gloeiend in zijn bed. Waarschijnlijk morgen dus ziek. En dat betekend dat ik thuis moet blijven want man werkt in het onderwijs en kan dus niet zomaar thuis blijven. Logisch hoor maar baal ervan dat ik weer de pineut ben. Mn dagen gaan zo wel erg hard. Krijg er best wat maar voor alle afspraken van de oudste gaat er vaak ook al een week aan dagen op. Bluh!
Tantetil Vaasje zoveel!! En wat een mazzel dat het zo goed gaat bij jou. Mijn zus heeft constant vitaminetekorten, altijd ziek, vocht in der benen, veel last van darmen. Maar wat een verschil dan nu voor jou! Ben je al helemaal gewend aan dat je nu slank bent? En jij @sjorsje??
[verwijderd] Ik ben gisteravond flink uitgevallen tegen mijn vader. Waarschijnlijk vatte ik het veel te persoonlijk op maar hij raakte me echt even. De laatste keer dat ik ruzie met hem heb gehad is al zo'n 8 jaar geleden, dus het zit me even niet zo lekker ๐ฌ
[verwijderd] Vulpen nee, heb hem nog niet gesproken ๐ Ben ook even te eigenwijs om als eerste contact op te nemen.