[verwijderd] Blue Sevenof9 Met mijn wijsvinger. Of soms zelfs met mijn middelvinger, maar daarvan zie ik zelf ook wel dat het wat ongebruikelijk is. 😬
Vulpen [verwijderd] Ik scroll ook met m'n middelvinger. Of met m'n duim. Ik vind wijsvinger niet per se logischer, eigenlijk.
Blue Vulpen het verschil is dat je met je wijsvinger 2 handen nodig hebt (ik tenminste wel) en met je duim hoef je maar 1 hand te gebruiken. En ik vind het fijn om een hand vrij te hebben (om mee te eten bijvoorbeeld 😅)
Vulpen Blue Ja dat snap ik. Ik gebruik dus ofwel m'n rechterduim, ofwel m'n linkermiddelvinger. M'n telefoon houd ik altijd met rechts vast, en ik typ altijd met links. Maar ik bedoelde dus: waarom is een middelvinger onlogischer dan een wijsvinger om mee te scrollen?
Robije Toch6 hmm 🤔 Ik moet dus eigenlijk wel met m’n middel of wijsvinger scrollen, is beter voor de lijn.
Blue Vulpen oh ik had je vorige bericht verkeerd gelezen. Op deze vraag: ik besef net dat ik mijn telefoon in mijn linkerhand hield, en dat ik met mijn rechter middelvinger én wijsvinger scrolde. Alsof mijn vingers 2 "beentjes" zijn die over het scherm lopen haha. Dus aan mij heb je ook niets!
Famofthree [verwijderd] Vanille vla drinken... Hielp mij tijdens mijn zwangerschap.. en dan echt drinken uit een mok..of uit het pak 🤣
[verwijderd] Famofthree dat bestaat hier niet 🙁 Ik heb andere melkproducten geprobeerd maar het helpt allemaal niet.
Famofthree [verwijderd] O potverdorie.. nee andere dingen zullen minder Helpen.. t gaat om de dikke lobbige structuur.
aardbeitjes Ik typ en scroll met mn duim, die andere hand is vaak met andere dingen bezig (eten enzo) Team frikadel trouwens hier!
Tantetil Ik hou hem vast in mijn rechterhand en scrol met mijn rechtervinger. Als ik iets ga typen, komt mijn linkerhand erbij en dan type ik met mijn linker duim en rechter wijsvinger.
Robije Tantetil maar hoe dan? Als ik met mn rechterhand m’n telefoon vast houd en ik ga met een vinger scrollen dan ligt m’n telefoon op de grond.
Tantetil Robije ik heb volgens mij ook bizar grote handen hahaha. Ik dacht ik zoek wel even een plaatje op Google, maar zie niemand die hem zo vasthoudt...Ik heb een foto gemaakt waarbij ik mijn brillenkoker als telefoon vasthoud.
Dahlia Tantetil whaha zo valt die na 1 poging al uit mn handen 🙈 Ik heb m in mn rechterhand en scroll met de rechterduim. Typen doe ik met 2 duimen.