Femkes Miek89 dit is nou een standaard voorbeeld van een ongeluk. En dat maakt je geen slechte moeder, maar een mens.
Miek89 Tantetil Robije Vulpen Mamabeertje Femkes Lief, dank jullie wel! Hij mankeert gelukkig niks. En hij heeft goed geslapen. Zometeen de boel ff goed opruimen op z'n kamer
Hooyo-shimbir [verwijderd] oh lekker dan 🤔 nouja er zit een hele dikke schrijf/bult onder maar er komt niet echt pus uit maar echt proberen het korstje eraf te weken lukt niet want het doet echt veel zeer bij dr. Zal t even bij de ka navragen. Ze is sowieso heel gevoelig want heeft al vaak ab zalf gekregen voor huidontstekingen maar die waren meer oppervlakkig zonder abces, zoals bij krentenbaard...
[verwijderd] Pff, ik krijg echt continue e-mails in mn spam of ik geen zin heb in een hete date. Dit ineens sinds een maand wel 20x per dag ofzo, geen idee waar het vandaan komt en hoe ik er vandaag moet komen, word er gek van.
sjorsje [verwijderd] Dat heb ik nou ook, zet ze vaak op blokkeren en heb al 'n keer zo'n formulier om uit te schrijven ingevuld, maar ze blijven komen. Geen idee hoe ik er aan kom en hoe er ook weer af.
[verwijderd] [verwijderd] 5u en ik ben weer wakker. Wat is dit?? Ik ben moe, val in slaap! Rare hormonen.
Cactusje Hooyo-shimbir Ik heb een aantal weken geleden ook een ab gehad voor een abces. Tot begin deze week zat er nog een bultje waar af en toe nog wat troep uit kwam. Het deed na de kuur iig geen pijn meer. Ik zit dus zelf eerst de kuur afmaken en dan eventueel terug naar de ha.
Rietjesbeker Miek89 gelukkig heeft hij niets! Ze zijn zo watervlug, daar kan je echt nooit altijd de volle 100% op anticiperen
Cactusje Man is gister met mijn auto naar zijn werk gegaan, bouw, omdat hij ook een afspraak had ergens op een kantoor. Mijn auto rijdt natuurlijk en stuk fijner dan zijn werk auto en omdat ie veel moest rijden dus mijn auto meegenomen. Nu zie ik net dat mijn auto over de blubber zit😱
Cactusje Rietjesbeker Zal hem straks even een foto sturen.. hij was gister pas laat thuis dus snap wel dat ie er toen geen zin meer in had. Het is ook niet van die blubber dat er met een regenbui af spoelt. Ik zal straks ook ontdekken of er nog wel genoeg diesel in zit.
Rietjesbeker Volgens mij wordt ik ziek of snipverkouden: beginnend zere keel, hoofdpijn, spierpijn...
Marshmallow Mijn lens zit niet lekker, maar ik word ondertussen gek van mijn bril. Nu weet ik even niet wat ik moet doen. Ga niet wéér een nieuwe lens pakken iig.
Sevenof9 Kinderen zijn nu een uur hier en proberen elkaar alweer te vermoorden. Geschreeuw en slaande deuren van boven, leuk hoor.