Rietjesbeker Mijn man heeft de hond onder de douche gezet want 'ze stonk zo'. Moet je nu eens ruiken ๐คข
[verwijderd] Rietjesbeker mijn man had de hond pas ook in bad gedaan en ingespoten met lush body spray rose Jam. Ze rook naar een bordeel. Ik weet niet wat beter is ๐คฃ
[verwijderd] Kak, ik ben mijn wachtwoord voor mijn google account vergeten. Zelf met een extra telefoon verificatie mag ik geen ander wachtwoord instellen en gaat team google eerst onderzoek doen. Iemand tips?
Pimpelmeesje Sevenof9 eventueel kan je mentor hiervan op de hoogte brengen. Hij/zij hoeft er niet direct iets mee te doen (mag je ook vragen) maar kan wel een vinger aan de pols houden. Mocht zij bijvoorbeeld een mentorgesprek hebben, kan het gesprek een beetje gestuurd worden richting eventueel assertiviteitstraining. Of als ze een keer overstuur is, dat de mentor op de hoogte is van de achtergrond.
Sevenof9 Pimpelmeesje ja het is al bekend op school. Ze heeft ook al therapie want ze heeft ook ADD en een angststoornis. Dus nog een extra training erbij lijkt me wat veel worden, er wordt al wel aandacht aan besteed gelukkig.
[verwijderd] [verwijderd] ik kom er ook niet dagelijks, maar er is weinig fantasie voor nodig om daar een voorstelling van te maken. Loop een gemiddelde parfumerie zaak binnen en je krijgt een idee ๐.
[verwijderd] [verwijderd] Ik gok dat het voor mij ook 10+ jaren geleden is, maar ging er vanuit dat je er ooit in je leven weleens geweest was en bijna was flauwgevallen vanwege de lucht daar ๐คฃ
[verwijderd] [verwijderd] Ik kan heel slecht tegen luchtjes. Ik ben daar heel gevoelig voor en ruik ook heel veel. Ik heb ook uit principe geen luchtverfrisser op het toilet staan. De stank van iemand die heeft zitten poepen is erg, maar als je die vermengt met een of andere bloemengeur wordt het onverdraaglijk.
Ysabella Morgen begint mijn man met zijn nieuwe studie. Vanaf nu tot aan de bevalling sta ik er eigenlijk alleen voor. Lichamelijk gaat het nu ontzettend goed, maar jeetje laten we maar snel in het ritme komen. Ik heb de afgelopen weken aan struisvogel politiek gedaan en nog helemaal geen schoonmaakster geregeld. Ik hoop zo dat de 40 harde buiken per dag die ik bij mijn zoon nu al had uitblijven en dat ik gewoon met 38 weken word ingeleid en dat het met mij de komende maanden lichamelijk voor de wind gaat. Dat zal wel een ontzettende grote illusie zijn. ๐ค
sjorsje Ysabella Wat voor studie gaat hij doen? Ik las pas al iets over 'n eerste nachtdienst, hoort dat er ook bij?
Tantetil Ysabella en dat je dan wel aanbiedt om een ander te gaan helpen ๐ Komt allemaal wel goed, gewoon minder hoge eisen stellen aan jezelf, boodschappen laten bezorgen, go with the flow.
Vulpen Ysabella Regel die schoonmaakster nou joh, zodat je niet in week 2 na de bevalling al het huis hoeft te stofzuigen. Het komt heus wel goed maar als je de kans hebt om het jezelf makkelijker te maken, waarom niet? Wel goed dat je boodschappen gaat bestellen ๐๐ผ
Ysabella sjorsje iets bij justitie.(verder mag ik er niet zo veel over zeggen) Hij werkt nu ook al onregelmatig dus dat is het probleem niet, maar hij gaat ook intern tijdens de zwangerschap en daar zie ik een klein beetje tegenop.