Kipsate Ik heb dit weekend bereikbaarheidsdienst en ik zie er echt tegen op. Hele weekend amper slapen omdat ik bang ben dat ik de telefoon niet hoor. Niet de deur uit kunnen want moet eventuele telefoontjes binnen een half uur afhandelen. Nu maar hopen dat het rustig blijft 😫
Nescio Hooyo-shimbir ik snap dat je gaat bellen, dit is iets waar je niet mee wil wachten. Heeft ze er pijn van? Andere klachten? Kan het de bof zijn of iets als cmv?
Hooyo-shimbir Nescio geen idee je voelt wel iets van klieren, ik verwacht als ze op de echo weer groot zijn dat ze bloed onderzoek gaan doen. Maar ik wil niet nog een week stress hebben want merk dat ik mij alweer zorgen maak 🥺 ik word soms zo moe van mijzelf en tegelijk ben ik bang dat t allemaal meevalt en ik dingen zie die er niet zijn 😕
[verwijderd] Hooyo-shimbir Joh, maak je vooral niet druk over de vraag of je je te druk maakt! Als mijn dochter had wat ik op de foto zie, zou ik ook de huisarts bellen en ik heb niet eens jouw geschiedenis. Bovendien is mijn dochter kerngezond en jouw dochter niet. Ze zullen het dus heus alleen maar logisch vinden dat je hier naar wil laten kijken!
Hooyo-shimbir [verwijderd] daar zal ik dan maar op vertrouwen 😬 dank jullie wel. edit: mijn man zei zojuist exact hetzelfde tegen mij/werd nog een beetje gepikeerd van mijn “onzekerheid” 😅 gelukkig word ik soms ook moe van mezelf
Robije Dahlia k kreeg voor mijn frikandel die helemaal onder de verf zat (verfpot in ongevallen 🤦♀️) Zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben bij wie dit gebeurt is 😂.
Rietjesbeker Hooyo-shimbir ik vind ook echt niet dat je je te druk maakt. Gewoon bellen en je niet meer druk maken over je te druk maken. Nog een week onzekerheid lijkt me al helemaal geen optie!
Hooyo-shimbir Rietjesbeker je hebt gelijk hoor. Iets met jaren en jaren niet geloofd worden door kinderartsen en daardoor ben ik eigenlijk gewoon een beetje getraumatiseerd/beschadigd en extreem onzeker. En tegelijk enorm rationeel en een heel goed inschatting vermogen als het om gezondheid en ziekte gaat en juist die combi heeft ervoor gezorgd dat sommige artsen echt iets kapot gemaakt hebben. Belachelijk natuurlijk maar dat is nu vooral mijn probleem. En best een rot probleem ook elke keer weer. En sinds Jamielah haar overlijden dus ook nog eens hypochonder gedachtes dus die combi van 3 maakt het echt een feestje in mijn hoofd 🤯
Bloem Hooyo-shimbir Och meid toch. Dikke knuffel voor jou! Blijf trouw aan jezelf. Je doet het goed! Het volgen van je eigen (moeder)gevoel is nooit verkeerd!!!!
Dahlia Hooyo-shimbir ook vanuit mij een dikke knuffel! Ik vind echt dat je niet moet twijfelen aan je moeder gevoel in deze.
Rietjesbeker Hooyo-shimbir ik snap dat je je zo kunt voelen, maar aan de andere kant kan je nu wel de artsen voor de voeten gooien dat je het eerder toch ook bij het rechte eind had en zij niet (mocht er een durven moeilijk doen). Je bent echt een goede moeder zo!
Ysabella Hooyo-shimbir ❤️😘 Iedereen zegt het al, bellen is niet raar met jou he geschiedenis. Vreselijk zeg!
[verwijderd] Dahlia Ik ga morgen een proefrit maken. Deze dealer vertrouw ik blind, doet al jaren de auto's van de hele familie. Hij werkt ontzettend secuur, zo secuur dat het irritant is zeg maar. Ik wéét dat hij me geen rommel verkoopt. Mocht de proefrit bevallen dan ruil ik mijn huidige auto bij hem in.
Dahlia [verwijderd] super, ben blij dat je een dealer hebt die je goed vertrouwd. Hopelijk morgen weer racen door de stad met je nieuwe bakkie 😁
Hooyo-shimbir Rietjesbeker en toch gebeurd t nogsteeds. Laatst zei de ka nog tegen dochter dat ze niet geloofd dat dochter zoveel pijn heeft als dat ze zegt dat ze heeft. Loei kwaad was ik. Altijd maar dat eeuwige vechten voor hulp, bah ik ben t zo zat
Hooyo-shimbir Ik wil naar Amsterdam vandaag, lekker door de oude straatjes zwerven en de grachten over. Even het Rijksmuseum in.... moet mijn man met de auto naar de garage 😒