Mag ik ook even klagen? Hier de hele week buikgriep, eerst de jongste, dan ik, nu mijn oudste en mijn man. De oudste is 2 dagen van school thuis geweest, ze heeft alleen diarree, niet spugen. Is bij vlagen goed en dan weer op de bank.
Maar ze loopt continu te zeuren en te klagen om snoep. Zeuren dat ze haar beschuitje niet wil of iets anders wat ik aanbied, omdat ze dan misselijk wordt. Maar vervolgens wel continu jammeren en klagen dat ze haar chocolaatje uit de adventkalender wil. Nee dus.
Ze blaft haar kleine zus (2 jaar) af, schreeuwt in haar gezicht en heeft haar net een mep verkocht, tegen de zijkant van haar hoofd. Toen werd het zwart voor mijn ogen. Ik heb gebruld dat ze maar naar boven moet gaan als ze zich niet kan gedragen. Hoe erg is het om tegen je zieke kind tekeer te gaan?
Ik loop al dagen met stekende koppijn en alles wat mijn kinderen kunnen doen is zeuren, janken en klagen. Als ze niet met elkaar vechten vallen ze mij wel lastig. Ik kan niet eens normaal stofzuigen zonder dat een van de drie als een slingerplant om me heen hangt.
Zo, klaagmodus uit.