Vulpen Ik heb hoofdpijn en keelpijn en oorpijn. De treinen rijden niet dus nu sta ik in een bomvolle sprinter. Argh.
[verwijderd] Lumihiutale Dat lijkt me onvermijdelijk als je dagelijks met de trein naar je werk reist. 😁
Vulpen Lumihiutale Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Meestal geen vertraging en meestal ook een zitplek (maar ik ben bedreven in die vinden). Maar vandaag had ik qua route precies een verkeerde keuze gemaakt dus dat was wat frustrerend...
Tantetil Blue wat een ellende zeg! Ik zou daar ook echt een potje van moeten huilen. Ben je nu al op je hotelkamer?
Blue Tantetil ja, lig nu heerlijk in een hotel bed. Lekker warme douche genomen en een gratis diner gekregen, dus voel me gelukkig weer een stuk beter. Nu hopen dat de vlucht morgen goed gaat!
Vulpen Tantetil Gewoon rauw als tussendoortje of door het eten? Wij eten ook wel veel paprika maar altijd door het eten, ik houd niet van rauwe groentes. Maar ja, ik hield ook niet van mandarijnen en die lukken nu ook🙃
Tantetil Vulpen ik eet ze gewoon rauw als tussendoortje. Soms ook die zoete puntpaprika's. Ik ben er wel aan gewend.
Blue Nog een laatste klaag uit het vliegtuig voor ik hopelijk eindelijk bij familie ben geland: Links en rechts van mij zitten zulke "stevige" mensen dat ze beiden op mijn stoel en armleuning hangen, waardoor ik als een platgedrukt wormpje vastgeklemd zit. Ik ben momenteel maar gewoon aan het terugduwen, maar er zit gewoon 0 beweging in. Achter mij zit een man die bij elke hoest moet kotsen, met heel veel geluid. Gatver!!
Blue [verwijderd] @Robije nou, echt! Inmiddels weer bijna een uur vertraging en de dikke mevrouw gebruikt mijn arm nu als armleuning 😪