Ik word altijd zo nijdig van die domme discussies met mijn man.
Hij heeft de gewoonte om zich s avonds beneden uit te kleden en zn kleding over de stoelen te hangen. Soms trekt hij dat een dag later nog eens aan, soms gooit hij het in de was, soms laat hij het hangen.
sinds kort hebben we een schoonmaakster die ook strijkt. Zij hangt de gestreden overhemden over de stoelen.
nu heb ik dus geen idee meer welke overhemden in de kast moeten, en welke in de was. Maar meestal ruim ik het gelijk op
vanavond vroeg ik man of hij die overhemden op wilde ruimen (was of kast) die over de stoel hingen. Krijg ik toch een discussie dat ‘strijken altijd mijn taak was en dat hij nooit geen overhemden hoeft op te ruimen en waarom ik er nu zonder communicatie vanuit ga dat hij ze moet opruimen’
en dan word ik chagrijnig, ik heb hier geen zin in en gooi hem nijdig voor de voeten dat ik ze dan wel in de kast hang. Echt, met je communicatie. 😡
dat gezeik altijd dat ik alles in drievoud schriftelijk moet aanvragen op het gunstigste moment van de dag. Doe gewoon niet zo moeilijk.
dit is serieus een te lange post over een paar overhemden. Ik had ze in die tijd beter in de kast kunnen hangen.