Manque ik denk dat je haar daar helemaal niet mee teleurstelt, ik denk dat dat deels de definitie van vriendschap is. Dat eerlijk zijn en je gevoel kunnen uiten altijd centraal moet kunnen staan, vooral als er iets gebeurd wat niet afgesproken was. Ik zou het in ieder geval kunnen waarderen, het betekent dat ik dan iets heb om over na te denken zodat het geen tweede keer gebeurd.
Ik kan mij voorstellen dat ze inderdaad misschien tussen 2 mensen instaat, misschien is het ook goed als ze dat een volgende keer -durft- uit te spreken. Al moet ik zeggen dat ik het niet herken, hier thuis mag ik zonder overleg gewoon een week weg gaan als ik wil. Ik wilde in januari een week naar Portugal terwijl dat de laatste week is dat mijn man echt thuis is, het enige wat hij zei was ‘heel veel plezier.’ Uiteindelijk toch maar niet geboekt en ergens een huisje in Nederland geboekt voor ons 3e. 😋 Maar nu dwaal ik ontzettend af Haha sorry.
Iets anders voorstellen is denk ik een heel goed idee, heb je haar in de tussentijd trouwens al gecontact? 😊