[verwijderd] Blue dit kan inderdaad alleen maar mis gaan. Voor de kerst heb ik nu een oplossing bedacht. We vieren het met niemand behalve ons gezin. Hoef ik mijzelf niet in 4-en te splitsen en geen geruzie dat ik bij de een wel kom en de ander niet. Nu kunnen ze allemaal boos op mij worden. Maakt het tenminste duidelijk 😂 (ik lig er echt geen seconde wakker van).
Theezeefje Manque balen zeg! Gek hoe een plan ineens totaal omgedraaid kan uitpakken...🤨 Ik zou het dan ook afblazen.
Ysabella Manque ik kan mij voorstellen dat je dat vervelend vind, ik zou het niet alleen afzeggen maar ook vertellen dat je het jammer vind, misschien heeft ze er wel helemaal niet bij nagedacht dat jij dit niet leuk vind en liever anders had gezien omdat ze zo’n goede vriendin van je is. Ik denk dat ze dat wel begrijpt.
Vulpen Manque Vakanties met vriendinnen is gewoon zó lastig, je moet zo goed met elkaar afstemmen en zorgen dat je op één lijn zit en alles dubbelchecken omdat dat wat voor jou vanzelfsprekend is voor de ander totaal niet zo blijkt te zijn. Ik heb er eigenlijk geen enkele goede ervaring mee😬
[verwijderd] Vanmiddag ineens buikpijn, watten in mn hoofd, pijnlijke huid en algeheel bluh-gevoel. Nu lig ik op de bank met (denk ik) verhoging en alles doet pijn. Zelfs mn vingertoppen. Griepje denk ik. Komt nu ook zo lekker uit.
[verwijderd] [verwijderd] 38.1 een uur geleden. Zat mijn gevoel toch goed. Nu in bed maar ik kan niet slapen ðŸ˜
Vulpen [verwijderd] Beterschap! Hopelijk slaap je inmiddels (ik vind griep juist altijd zo lekker slapen...) en voel je je morgen beter.
[verwijderd] Vulpen dank je. Nee, nog steeds wakker. Denk dat ik zo beneden ga liggen. Inmiddels denk 15 jaar geleden dat ik griep had, weet niet wat me overkomt 😖
Bloem Manque Wat vervelend zeg. Ik vind het eigenlijk best wel asociaal dat zij gewoon andere dingen plant dan jullie hebben afgesproken en in jullie tijd. En dan zonder overleg.😬
Nescio Beterschap @[verwijderd]! Ook voor jou Toch6 slaat de AB wel goed aan? Na 2,5 uur krijsen en tieren is mijn 2-jarige net in slaap gevallen.. elke avond hetzelfde, ik krijg er een punthoofd van..
Toch6 Nescio slaat de AB wel goed aan? Ik hoef niet meer zo vaak te plassen en het doet ook geen pijn meer in mn blaas Nescio Na 2,5 uur krijsen en tieren is mijn 2-jarige net in slaap gevallen.. elke avond hetzelfde, ik krijg er een punthoofd van.. Pfoe, sterkte
[verwijderd] Zo zeg. Man is nu ook ziek // smerige details // En ik kreeg daardoor een paniekaanval, waardoor ik bijna onderuit ging. Het is me het avondje wel, zullen we maar zeggen.
Ysabella Kennen jullie dat een kind wat al anderhalf uur gilt(!) omdat hij Bing wilt kijken. Schaamteloos ook, de buren zullen wel wakker zijn geworden maar ik kan echt niet toegeven aan dat gegil. Knettergek word ik er van.
Sevenof9 Ysabella onze jongste heeft vorig jaar 1 uur geschreeuwd omdat de broek die ze aan wilde in de was zat en zij was toen 10. Was ook vroeg in de ochtend in het weekend op de verjaardag van haar zus die niet meer kon uitslapen daardoor. Dus helaas ken ik zo'n kind wel. Ik hoop dat bij jouw kind de fase eerder voorbij is 😉
Ysabella Torretjeee hij lijkt zijn moeder wel, daarentegen tussen het gegil door maakt hij zonder dat ik het zeg de tafel schoon waar hij thee heeft geknoeid. 😎