LilyMilie wat lief van je dat je het vraagt!! ❤️
Met R zn vinger gaat het nu goed! Het was nog gaan ontsteken maar na 14 dagen antibiotica is de ontsteking verslagen 💪. Zn nagel is er nog af maar dat groeit de komende maanden weer aan.
Met mn meisje gaat het opzich goed. De afgelopen 2 weken is ze heel goed aangekomen en heeft ze verschillende fysio en osteopaat behandelingen gehad. Vandaag was er herbeoordeling van haar mond en tong en doordat de spanning weg was , was het heel duidelijk een veel te korte tongriem. Die is direct gelaserd daar en volgende week ter controle goed. We blijven voorlopig heel veel voeden, tot ze goed heeft geleerd te drinken en weer hongersignalen gaat geven. Ze gaat ook nog naar preverbale logopedie om haar te begeleiden om haar mond en tong weer goed te gaan gebruiken. En dat zorgt voor betere techniek met drinken , wat er weer voor zorgt dat ze aankomt. Ben heel trots op haar (en mezelf) dat ik en actie heb ondernomen ondanks het cb zei dat er niks was en dat het de goeie kant op gaat!
Met mij gaat het wel goed, ik ben alleen echt heel erg moe. Maar de nachten mag ik de voedingen los laten nu, voeden als ze wakker wordt, of als ik wakker ben maar niet meer de wekker zetten. Dus we slapen de komende tijd langzaam bij hoop ik!