Pimpelmeesje daar wacht ik nog steeds op.
De flapdrol van de hulpmiddelenorganisatie die hem moet leveren, maakt continue fouten. Het begon ermee dat hij ervan overtuigd was dat dit enkel voor kinderen was. Leverde eerst een lange discussie op. Daarna was hij hem vergeten te bestellen. Vervolgens had hij een inimini kindermodel bestelt. Toen bleek bij mijn maat een onderdeel te missen. Ipv dat onderdeel te bestellen, heeft hij even 3 weken niks gegaan totdat ik hem weer achter de broek aan zat. Vervolgens was zijn voorstel dat ik er maar helemaal van af moest zien en de aanvraag moest gaan doen via de wmo. Aangegeven dat het idee juist is dat ik het via uniek sporten 4 maanden kan proberen of het wat is. Zijn volgende plan was dat ik maar even naar Deventer moest gaan, want daar kon ik ze bij de fabrikant proberen. Nogmaals uitgelegd dat ik het voor langere tijd wil proberen.
Als het goed is (dat weet je echter nooit met meneer flapdrol) heeft hij nu het ontbrekende onderdeel bestelt. Ik moet er komende week maar weer achteraan.