iMoeder inparkeren met radio aan is sowieso niet te doen toch 😂 dat kan ik ook niet.
Maar je hebt wel gelijk. De huisarts zei ook dat ik wel echt er nu iets mee moest want ze schatte in dat ik nu op het randje zit (aangezien ik nog wel redelijk functioneer)van een burn out.
Maar dit, deze week, is al zoveel energie voor me. Ik wil dit dus helemaal niet en ook niet erkennen dus ik denk dat ik al een hele grote stap heb gezet nu. Dankzij mijn lieve vriendinnen overigens die ongeveer me een script hebben gegeven hoe ik de huisarts moest bellen (lukte niet, de assistente nam op en ik zei mijn naam en: ik wil een afspraak maken en ging huilen 😅 ik moest nog aan je denken @Liekje81 want ik dacht ineens dat is ook stom voor zon assistent ineens een huilend iemand midden op je werk dag. Ze reageerde overigens enorm lief en goed dus ik denk dat het vaker voorkomt. Maar goed, ik vond het dus heel erg. Ik vond het ook erg om te gaan huilen bij de huisarts of bij mijn manager. Voel ik me daar weer rot over)