Aurora ik had even niet gereageerd omdat ik mn kop in t zand aan het steken was. Hoewel het echt haar probleem is, reageert mijn lijf heel heftig op deze stress. Net belde ze weer, want ze had mijn vervangend contactpersoon gesproken en die zei dat de factuur van aug ingediend was en daarna de svb en die zei van niet. Ik zei heel kalm, ik zal er naar kijken. "Wil je dat dan wel vandaag doen!" op dr %%$!^%@#&^%-toontje.
Mensen; ik kan niets declareren van augustus voor 1 september. Het is 2 september. Zucht.
Maar ik bedacht mij net dat de aanmaning die ze gestuurd had alleen voor juli (gewerkt) en aug (gewerkt, al had ze er 2 diensten in gezet die niet gewerkt zijn die ik dus op de factuur heb weggestreept). Zou ze dan toch loslaten dat ze geen 21 diensten kan factureren als ze er 7 heeft gewerkt? Ik durf t haast niet te hopen..
En dan belde gistermiddag de aannemer, dat er nog facturen open staan (groot bedrag). Er is ook heel veel niet goed of af. Dus, ik zit in 2 conflicten, waar heb ik dit nou weer aan verdiend....