Ansji Sevenof9 Prachtig! Je bent net op vakantie geweest, maar ik denk dat je hier je meeste rust gaat vinden 😆
Sevenof9 Ansji haha ja op vakantie heb ik veel plezier gehad maar weinig rust😅 en volgens mij heb ik ook corona gehad daar.
Ansji Sevenof9 Geen like voor de Corona, maar wel voor dat je zoveel plezier had, dat je niet eens zeker weet of je Corona had. 🙈
Tantetil Sevenof9 ja jullie hebben flink wat kilometers afgelegd en zoveel gezien. Zag er allemaal prachtig uit! Wat fijn van je nieuwe plek. Staan hier dan ook nog andere campers en is er sanitair? Wel heerlijk plekje zo in het bos.
Sevenof9 Tantetil haha ja en ja, er staan nog meer mensen en ik heb sommige al ontmoet en ze waren heel aardig, ik denk zeker geen potentiële moordenaars! En er zijn douches en wc's en afvalbakken.
Sevenof9 Ansji haha ja we waren daar, kwamen zondagavond aan en maandag voelde ik me niet lekker. Maandagnacht koorts en de dagen daarna de hele tijd hoesten en verkouden. Dat had ik ook toen ik corona had. Maar wij dachten: we zien hier voorlopig niemand en we willen niet terugrijden nu! Dus we wilden het niet weten. En toen opende ik maandagochtend mijn werkmail en zag ik een bericht dat ik de donderdag voor vertrek in contact was geweest met meerdere mensen die corona bleken te hebben. Oeps.
iMoeder Sevenof9 Heel onbeleefd en nieuwsgierig hoor, maar wie is we? Ik dacht dat je alleen op stap was. 😁
Sevenof9 iMoeder haha is niet onbeleefd hoor 🙂 en het is ook niet zo spannend, ik was met een vriendin samen. We hadden 2 jaar geleden bedacht om samen naar Scandinavië te gaan om te vieren dat we 12,5 jaar vriendinnen waren. We zijn inmiddels iets langer vriendinnen want onze plannen werden steeds uitgesteld door corona. Maar het was heel gezellig en ik ben blij dat we eindelijk konden gaan!
Sevenof9 Jules nee, het mag van half maart tot en met eind oktober van de gemeente. Volgend jaar maart dus ook weer, maar ik kijk niet meer zover vooruit. Ik heb inmiddels wel geleerd dat alles toch anders gaat dan ik denk.
Tantetil Jules ☺ maak me altijd beetje zorgen om seven in de camper. Gelukkig heeft ze een waakhond bij zich 😅
Sevenof9 Trees het is eigenlijk een hij en dat is mijn knuffel😬😬 die heb ik sinds mijn 8ste verjaardag. Heeft mijn moeder toen bij de Aldi gekocht 😅
Trees Sevenof9 ze ligt in ieder geval in bed (dat is dan nog het enige wat klopt van wat ik schrijf 🤣) Schrijf ik gewoon weer ‘ze’. Hij, ik bedoel HIJ 🙈. Wij hebben een ‘ze’. Vandaar de verwarring. HIJ ligt er in ieder geval heerlijk warmpjes bij!
Tantetil Jules haha nee weet wel dat Sam een knuffelhond is. Maar ik denk ook wel dat als er echt iets gebeurt, seven ze zo de camper uit trapt.
Femkes Sevenof9 Ik denk eigenlijk dat jouw hond stiekem nog best waaks zou zijn. Ik heb meerdere keren meegemaakt met onze honden (die je over het algemeen aan hun oren kon ophangen en dan deden ze nog niks), dat ze wel degelijk aansloegen of een barrière vormden als ze iets echt niet vertrouwden.