Liekje81 Dafne is niet zo creatief. Kleurt nooit, soms wat tekenen. En dan maakt ze ineens deze. Vind m zo leuk. π
Trees LilyMilie LilyMilie er is altijd wel iets ergers ja. Gelukkig is het geen diarree en sta ik niet in de fik π en ben ik geen 100 km van mijn huis. Met gillende kinderen in de volle zon π€π€ En juist op dat moment besluit je ook nog koffie over je heen te gooien. Dat is pas echt erg π
Trees LilyMilie is koffie niet uit te wassen? Ik drink zelf geen koffie. Heb enkel ervaring met rode wijn enzo.
Ietjuh LilyMilie goed nat in de zon leggen βΊοΈ. En misschien een aantal keer achter elkaar. Maar werkt super!
Hopsatee LilyMilie ook niet met van die speciale spul voor vlekken enzo van beckmann dacht ik fruit en dranken? Werkt hier altijd wel goed!
Trees LilyMilie dat is wel balen. Misschien dat je hier nog iets aan hebt? 9 tips en hopelijk zit er eentje tussen die werkt. https://www.koffiekompas.nl/koffievlek-verwijderen/
Vulpen LilyMilie Ik heb met behulp van de zon echt afschuwelijke vlekken eruit gekregen! Ik zou 'm tot die tijd even laten weken.
Ietjuh LilyMilie ik heb de meeste vlekken er op die manier uitgekregen! Ik zou hem inderdaad nat houden. En ook als je hem in de zon legt regelmatig even checken en anders weer goed nat maken. Ik heb zelf ook goede ervaring met gewone handzeep en rode wijn uit een witte jurk. Alleen was de rode wijn er wel net over heen gegaan.
Hopsatee LilyMilie o ik heb geen speciaal spul . Zo georganiseerd ben ik nietπ Haha nee ik de eerste keer ook niet maar pasgeleden gekocht voor etensvlekken en grasvlekken π
Toch6 Vlootschouw. Wij moesten als eerst. Daarna wachten tot iedereen voorbij is zodat we terug de haven in kunnen
Trees Mijn eerste van mijn 100-dingen lijst (elke week een nieuw recept proberen). Courgette koekjes met feta, citroen en basilicum.