Rietjesbeker Midzomermarkt op de school van dochter (en ja, ik snap dat het technisch gezien niet midzomer is, ook als het weer denkt van wel)
Rietjesbeker June dan is het dicht bij genoeg inderdaad. Ik zie het meer als start van de zomer, maar dat is vooral gevoelsmatig π
Trees Kleine meisjes worden groot (mijn jongste vroeger en nu π₯°). Ze heeft vanavond een voorstelling. Duidelijk van wie ze het talent heeft π€£ πΈ
Huggybird Trees haha die laatste foto π Die waar ze klein is is tΓ© schattig πen die anderen zo mooi en sierlijk.
Jessie80 Rietjesbeker ai, inmiddels weer geknuffeld samen of nog even afkoelen? Goed dat je even weg bent gelopen... beter dan dat je zo boos wordt en dingen doet waar je spijt van krijgt!
Rietjesbeker Jessie80 ik heb m alweer geknuffeld en gezegd dat bijten echt niet mag (als in, het is besproken). Doet ook verrekte zeer, hij heeft echt de huid kapot gebeten π
Lovely83 Niet nu maar gisteravond/vannacht. Ik en man waren naar een reggae concert geweest en hadden daarna zin in de mac alleen was de mac drive open en het restaurant niet. Dus is man met de fiets door de mac drive gegaan.π€£