Toch6 Liekje81 doet me denken aan vroeger. Het ijs was smerig vond ik🤣 Maar zodra je die bel hoorde moest je rennen anders was hij al weg. Beste was op straat wachten. En wij hadden een hoogbejaarde overbuurman die ijs trakteerde als er heel de week geen bal in de tuin was gekomen dus wij gingen wel even een stukje verder als we wild wilden ballen 🤣 en dan op vrijdag de ijsboer tegenhouden zodat de overbuurman er heen kon sloffen
Toch6 Even genieten van de rust. Man met jongste 2 meiden rondje winkels L is weer mee gehandicaptenzwemmen Jongens binnen even achter scherm als pauze
Liekje81 Op pad geweest voor verjaardagskadootje voor vriendinnetje Dafne. Kwamen langs het gebied waar een enorme brand heeft gewoed, tot in ver in de wijde omgeving te zien. Gisterenavond ook goed te zien vanaf ons dorp. Steekvlammen en enorm veel rook. Nu nablussen, veel is ingestort. Zie artikel NOS voor filmpjes: https://nos.nl/l/2478355
Rietjesbeker Liekje81 die plastic handel en dat houtbedrijf in ter Aar toch? Hopelijk hebben mensen niet te veel last van de rook, het zag er echt heftig uit!
Liekje81 Rietjesbeker ja klopt. Hemelsbreed erg dichtbij. We komen er vaak langs, maar dan aan de andere kant van het water. Maar dat was nu afgesloten natuurlijk. Kregen ook NL-alert nog vanochtend. Het was echt een enorme brand. Zelfs vanaf bij ons op het fietspad zag je de steekvlammen.
Uilenmama Liekje81 Ik kreeg gisteravond een NL-Alert wegens rookwolken. Ik woon in Oegstgeest. Vanochtend weer een Alert ontvangen. Zag idd erg heftig uit.
Liekje81 LilyMilie nee nog niet bekend volgens mij. Ja dat fikt wel. Plastic, toen naar het houtbedrijf en meubelopslag overgeslagen.
Liekje81 LilyMilie in dit artikel zie je het goed. Bi-zar gewoon. En dan die mensen die hun huis uit moesten. Ze mochten wel nog wat spullen pakken gelukkig, de auto vol gooien. In de hoop dat als je terug komt, je huis er nog staat. Is toch een nachtmerrie? Maar in dit stuk zie je de ravage goed. Schade en verdriet na grote brand in Ter Aar: 'Nog nooit zoiets meegemaakt' - https://nos.nl/l/2478424
Trees LilyMilie hoort ab niet binnen 3 dagen aan te slaan? Ik dacht dat het advies altijd was als er geen verbetering van klachten was na 2 a 3 dagen weer aan de bel trekken?
Rietjesbeker LilyMilie AB werkt toch meestal vrij vlot? Ik hoop dat ze beter wakker wordt na haar slaapje, maar als dat niet zo is lijkt het me absoluut niet overdreven om naar de spoed te rijden. Arm meisje...
Vulpen LilyMilie Hoe gaat het nu? Moet je niet eerst sowieso even bellen voor je naar de spoed kan? Want dan kunnen zij even meedenken. Sneu hoor!
Liekje81 LilyMilie zeker doen hoor! O, zie dat je man al met haar weg is. Goede keus! Hopelijk niks ergs.
Trees LilyMilie gelukkig! En wat een pechvogel dat ze er nog een andere infectie bovenop kreeg. Ik hoop dat ze snel opknapt.
Trees Polygoonjournaalstem aan: Zoals een goede echtgenote betaamt, wijdt de Nederlandse huisvrouw zich hier met vlijtige nauwkeurigheid aan de aan haar toebedeelde taken om ook dit jaar haar kroost weer uiterst keurig gekleed de wereld in te sturen.