LilyMilie Mijn psychiater heeft zijn praktijk ook niet op de meeste verschrikkelijke plek β΅οΈ Verdient wel lekker blijkbaar, psychische zorg π
Toch6 Rietjesbeker en dan maar hopen op eenmalig iets. En niet nst als L 3x op dezelfde plek als het net weer beetje bijgegroeit isπ
Rietjesbeker Liekje81 het is alleen de pony maar, de rest is volgens mij gewoon lang. Of het valt niet op, en dan is het ook niet erg
Liekje81 Rietjesbeker het groeit wel weer aan zullen we maar zeggen. Onze dochter heeft geen pony, dus dan zou het miss al anders voelen. Ik zou niet blij zijn, ben echt blij dat ze dat nog nooit gedaan heeft.
Rietjesbeker Liekje81 ach ja, haar groeit inderdaad weer terug. Maar als ze helemaal geen pony had gehad, was ik denk ik ook iets minder blij geweest π ik zie het als een 'het hoort er voor veel kinderen een keer bij' en dan hebben we het nu hopelijk maar gehad π€
[verwijderd] Trees ja verborgen pareltje! Dit is het bosgebied direct achter de Efteling, dus tussen het gefluit van de vogels door hoorde je het gegil vanuit Joris en de draak π