Trees Zonnebloem man en kinderen zijn onderweg naar het bevrijdingsfestival. Als ik dit zie ben ik plotseling heel erg blij dat ik vanmiddag droog binnen zit! Ze hadden het over een buitje vanmiddag, maar dit is wel wat meer dan een buitje 😬
Zonnebloem Soturi nou hè!😱 Trees kunnen ze mooi een regendansje doen. 🙃 Is het uiteindelijk afgelast?
Trees Toch6 ik zag net buienradar en snap ook niet echt waarom mijn man dit een buitje noemt. Ze gingen voor die tijd regenponcho’s bij de action halen. Ik vraag mij af of dit voldoende is 😬
Trees Trees ze zijn nu het festivalterrein aan het ontruimen ivm het naderende noodweer. Ze zijn niet eens binnen geweest.
Femkes Trees Assen? Ik hoorde net op de radio dat ze om 15.45 gaan kijken wat wijsheid is voor de komende tijd
Trees Femkes ja klopt Assen. Ze zijn nog steeds in de stad, voor als het terrein toch nog opengaat. Hij is op stap met 4 meiden, dus de meiden zijn nu aan het shoppen en hij is tassendrager 🤣. De regen stelt hier tot nu toe weinig voor.
Marshmallow Ik ben zo blij al! Ik kan na 5,5 jaar eindelijk relaxed zitten op het balkon! Morgen nog extra kussens en andere leuke dingetjes kopen. Eigenlijk zijn dit losse stoelen die je dus vast kunt maken aan elkaar. Ideaal!
Trees Zonnebloem het terrein was om 16.30 weer open. Ze hebben net ‘genoten’ van een optreden van Jannes 🤣 Jongste en een vriendin zijn kikkervisjes aan het vangen in de plassen. Ik krijg net een filmpje hiervan toegestuurd. In de stad was het ook leuk 😅
Softbasegaming afgezien de eerste nacht hebben we een heerlijke vakantie gehad <3. Een vooral de kinderen hebben zo genoten <3 Maar vooral dochter en ik zijn zo toe aan huis 🙈🤫
Softbasegaming Noordeling nee 1* klein beetje. We hadden van schoonouders een slaapzak gekregen en van het overige bed een dekbed en een fleecedeken 🙈
Liekje81 Trees het is hier ook wel echt echt even tekeer gegaan zeg. Het dak van het zwembad bij Land van Bartje kon zelfs die wolkbreuk niet helemaal aan 🤠Maar na een uur of 18 was het weer lekker weer!