Jules Trees . Hij was net klaar met zijn grasveldje, dus hij is verder heel tevreden Jullie passen best prima bij elkaar hรจ ๐๐โค
Noordeling Lekker in t zonnetje ontbijten, kinderen zijn al de speeltuinen op t vakantiepark aan t verkennen. Ik geniet van de zon en geluid van de vogeltjes.
Trees Jongste heeft op marktplaats een longboard gekocht. Ik ben stiekem jaloers. Lijkt mij ook zo gaaf, maar het is geweldig om te zien hoe blij ze ermee is. Ze glundert helemaal ๐
Tantetil Trees ik vind dit echt veels te gevaarlijk. Straks valt ze nog op haar hoofd Edit spelende vrouw, wat heb je hier nou van geleerd?
Zuremat Trees ik denk dat S. haar heel cool vindt! Ze houdt van deze kledingstijl en gaat er zelf tegenwoordig vaak op uit met haar skateboard ๐
Trees Ik kon het niet laten. Knie, elleboog, hand en broek hebben het na 3x vallen niet overleefd. Wie kent dat spreekwoord met die ezel en die steen โ๏ธ
LilyMilie Trees dat was te verwachten natuurlijk ๐ Dat je het ging proberen bedoel ik dan he! .. en dat je dan vervolgens valt eigenlijk ook nu ik erover nadenk ๐ Oh, en eens met @Tantetil trouwens ; beide helm op hoor!