Trees LilyMilie het lijkt heel erg op een park waar wij ooit in Frankrijk zijn geweest. Lijkt mij wel heel toevallig. Waar is dit?
LilyMilie Trees in Istres. Ik kan me herinneren dat jullie in de buurt waren een aantal jaar geleden. Ik ben er zelf al 2 jaar niet geweest. De vorige keer waren er een hoop dinoβs weg, maar deze keer waren ze er allemaal.
Trees LilyMilie volgens mij ook als ik op de kaart kijk. Mijn man weet dit soort dingen precies. Ik weet nooit waar ik ben π¬. Ik ga het morgen even vragen. Onze dinoβs waren ook niet van beste kwaliteit. Daarom moest ik eraan denken. Ik vond het wel heel leuk.
iMoeder Trees Mijn man weet dit soort dingen precies. Ik weet nooit waar ik ben π¬. Dit had ik vroeger ook altijd π€£ (Nu moet ik alles zelf boeken en rijden dus weet ik het wel)
Zonnebloem LilyMilie stiekem vind ik zoβn krijs paleis heerlijk. Lekker ongegeneerd van de glijbaan gaan. π
LilyMilie Zonnebloem o nee glijbanen vind ik niets aan, haha. Ik vind het paleis vooral leuk omdat de kinderen kunnen rondrennen en ik kan zitten met koffie π€
LilyMilie Zonnebloem meh.. haha π baby L vind ik wel leuk want die kruipt een beetje rond. de hele wereld is nieuw voor haar, dus dat is leuk om samen te ontdekken. Kleine R klimt en klautert overal : die vind een kindje dat hem volgen of racen wil en off they go. Ik hoef daar niet zo nodig ook nog eens achteraan, haha
Toch6 Ik ben zo goed bezig πͺπͺπͺ Rare fitibit, ik heb vanmiddag kleren uitgezocht. En maandag dat zwemmen was was opvouwen π
Trees Deze hotelkamer is dit weekend helemaal voor mij alleen Man stuurt dit soort fotoβs. Ik geloof dat hij zich ook wel vermaakt zonder mij π
Trees Vulpen alleen nog wat napijn, maar niks wat niet opgelost kan worden met een paracetamol βΊοΈ
LilyMilie Femkes oehh! Nice! π ( Ik ga mijn man langs sturen, hij speelt op competitie niveau ππ l)
Femkes LilyMilie hij stopte automatisch toen ik 4 rijen in 1 keer had. Dat had ik niet verwacht, want ik wasnog lang niet af. Maar ze zullen waarschijnlijk willen voorkomen dat iemand maar door blijft spelen.