Trees Rosemary hoe is het daar? Ik ken alleen Borkum als Duits Waddeneiland en dat is leuk voor maximaal 1 dag. Daarna moet je maken dat je wegkomt π€ͺ.
Rosemary Trees Dat was ook onze strategie! Mijn man heeft een vliegbrevet en we hebben een dagje eiland-hoppen gedaan: Borkum, Juist en Wangeroode. Op die laatste hebben we een nacht geslapen. Ik hou zelf altijd wel van een goede strandwandeling, dat kun je daar wel goed doen.
Trees Rietjesbeker woon je daar of op vakantie? Mooie omgeving en elk jaar hebben ze een hele mooie survivalrun π
Toch6 Helemaal in zn element π₯° de mannen (man, broer, D en J) zijn op pad. Lekker door een bos op een berg banjeren
Softbasegaming Mn shampoo geeft af op mn handen. Was benieuwd hoe erg mn shampoo Γ©cht afgeeft. Nou zo erg dus π€ͺ
Zonnebloem Mijn peuter plukte stiekem een bloem die hij niet mocht plukken van mij. βMama, mama, kijk kijk! Ik ben aan het roken!β π€¦πΌββοΈ
Hopsatee Zonnebloem haha boef! hij kan spelen met M die vroeg om alcohol, wijn of zo in een restaurant π€£