[verwijderd] LilyMilie Ik vroeg me al af wanneer dat zou zijn! Ik ga duimen voor je dat het toch gaat lukken π
LilyMilie [verwijderd] ja we hebben het uitgesteld. Het was eerst 3 maart maar we waren allemaal nog steeds zo ziek. Het ging gewoon niet lukken. Dus we hebben het verschoven naar 31 maart. Ook lekkerder weer.. 18 graden π
Vulpen Huggybird Ja! Tenminste, dat denk ik nu. Ik heb het in de vijver van de buurvrouw gegooid. Ik ben heel benieuwd of het nog levensvatbaar is en of we nog nieuw op ons pad gaan ontdekken. Ik weet niet goed of het nu de afgelopen dagen meer is geworden of dat we er toch per ongeluk overheen gereden zijn met de fiets waardoor we het uitgespreid hebben π
LilyMilie Toch6 ik ook niet hoor, haha Ik heb het vooraf gekocht omdat ik hier bijna 3 uur moet gaan zitten π€ (Nog een uur te gaan)
[verwijderd] Hallo, ik ben Buffy, ik ben 37 jaar, en door het dolle heen want mijn nieuwe schoenen hebben hartjes en roze zolen π€
Softbasegaming GEFELICITEERD π₯³. 2 jaar geleden maakte je papa en mama voor de tweede keer ouders. Zaterdag mocht je al jarig jobje spelen en wat ben je verwend en wat heb je ervan genotenπ₯°.