Ietjuh June o goed om te weten voor als we volgend jaar gaan. Haha o het lag dus niet aan ons dat we het Nederland gehalte zo hoog vondenπ
Zonnebloem Noordeling die fotoβs mag je ook gewoon voor jezelf houden hoor, ivm jaloezie. π€£ Prachtig!π₯°
Noordeling June ja helaas, k ga binnenkort nog een poging doen om man man te overtuigen dat we komend jaar echt weer twee keer moeten gaan (maar ben bang dat k het deze keer niet ga 'winnen')
LilyMilie Eerst te vroeg, nu te laat π Van harte met je mooie meis! Ik denk dat je dik gescoord hebt bij haar met dat paard π π
Pimpelmeesje Zonnebloem blippi zien we hier gelukkig niet zo heel vaak, hij heeft heel veel verschillende filmpjes met excavators π
Uilenmama Dit boek ben ik aan het lezen. In een hoofdstuk stond iets over haar muziek leraar van de middelbare school. Het kwam mij bekend voor. Blijkt hij mijn muziekleraar ook zijn geweest. We zaten niet tegelijk op school, Francis is 5 jaar ouder.
Uilenmama Vulpen Ja ik vind het wel leuk en interessant tot nu toe. Ze vertelt haar verhaal op een leuke manier. Geen moeilijke woorden.
Huggybird Trees aaahh peppertje π₯°wij hebben alleen maar regen heel de dag. Binta heeft er haast nΓ³g meer de balen van dan ik π sneeuw vind ze wel leuk.