Liekje81 Ik denk ga even mn auto wassen in de wasstraat bij mn werk in de buurt. Werkt een patient en kreeg m gratis. Superlief βΊοΈ
Trees Jessie80 Liekje81 Hier ook gezien, maar ik wist natuurlijk weer niet wat het was. Ze stonden vanavond nog vrij laag, net boven de boomtoppen van een heuvel hierachter. Ik dacht dus dat iemand een lichtmast had neergezet π«£. Ze waren namelijk zo fel en allenig met zβn 2-tjes. Nav jullie berichten ben ik net eens gaan googlen. Voel mij nu verder niet dom π.
Ietjuh June wauw echt zo mooi daar. Jij zit in garfrescha toch? We zijn er vanmiddag doorheen geskied. Lichtelijk jaloers.
June Ietjuh what!! Ben je ook in montafon? Wij zitten in garfrescha. Het is zo'n klein stukje hemel op aarde. Mocht je ons zien, zwaai dan even π
Ietjuh June ja wij zitten ook in montafon. Maar dat in silbertal/ Schruns. Wij skiΓ«n vooral ook aan die kant omdat onze dochter aan de Hochjoch kant op skiles zit en ze maar 3 uurtjes les heeft. Maar mochten we van de week nog weer even snel jullie kant op gaan zal ik zwaaien. π Het zag er wel fantastisch uit. Zo vanuit je huisje de piste op π
June Ietjuh wij skiΓ«n ook graag in schruns. De 10 knallen is onze favoriete bezigheid π Morgen zijn we weer voornamelijk in garfrescha omdat dan de skirace van onze skischool is. Maar misschien vrijdag?
Ietjuh June haha ja die is erg lekker inderdaad. Ja bij ons ook morgen inderdaad. Misschien vrijdag inderdaad! Leuk!
Trees Het begint op te schieten met de kamers van de meiden. Er moet vooral nog van alles worden opgehangen, zoals boekenplanken, fotoplanken, spiegels, haakjes etc. Het meeste werk is klaar π₯³
Rietjesbeker π₯―πΆπ₯ Man is met dochter een dag op stap, dus ik ben met zoon aan het lunchen in de Hema. Hartstikke leuk, maar hij heeft nu wel beide broodjes ingepikt π€£