LilyMilie Softbasegaming de krulllen kan je met je vingers een beetje uit elkaar halen, dan geven ze een voller en natuurlijker effect. Beide staan je goed! đ
iMoeder Softbasegaming Leuk! Ik doe het wel eens en daarna rollers erin. Dan krijg je ook een leuk effect
LilyMilie Softbasegaming leuk đ ik vind het altijd leuk om een beetje te rommelen met dit soort dingen. Ik ben ook zo blij dat mijn dochtertje al lange haartjes heeft! Vlechtjes en staartjes en clipjes đ
Jute Mamabeertje Wacht maar tot ze 12 zijn en ze op alles wat je zegt met hun ogen rollen :-) offf alles stom vinden, eigenlijk ga je gewoon weer terug naar een 2-jarige peuter met het grote verschil dat die van 12 een vocabulaire hebben om overal tegen te ageren. Vermoeiend đ
Zonnebloem Softbasegaming misschien de krultang op een wat warmere stand doen en wat langzamer je haar erdoor. Dan krijg je meer gelijkmatig krullen, als je die dan uitkamt staat het je helemaal mooi!đ
Softbasegaming Zonnebloem het is zo'n automatische kruller (zeg maar een dyson airwrap) Zal het eens op een warmere stand proberen đ
Trees Bob de bouwer is klaar. De eerste keer had ik het kastje ondersteboven aan het bureau gemonteerd đ¤Ģ. Dochter heeft eindelijk een fatsoenlijk bureau. Ene helft is voor huiswerk, andere helft wordt een make-up hoekje.
Lovely83 Ik krijg 2 vrienden te eten en ze wilde heel graag Sudanees eten. Heb dus op de tabouleh salade na traditioneel eten voor ze gemaakt, wat ze ook lekker met hun handen mogen gaan eten.đ¤Ŗ
Toch6 Omdat alleen D en C thuis zijn deze week... eten terwijl we paddington kijken đ Maar C vindt het wel spannend haha