Marshmallow Mijn kind heeft dit zelf bij elkaar gezocht, een roze unicorn jurk met regenboog. Een zwart vest, met heel belangrijk een capuchon. Pet van batman, want dat is hartstikke stoer en nog haar zwart/witte adidasjes erbij. Maar dit is wel zo E â¤ī¸
Marshmallow iMoeder ze is ook cool đ Ze had eerst een vreselijk bloemen jurkje uitgekozen dus was blij dat ze naar deze switchte đ
LilyMilie Liekje81 Echt tof zo'n durfal!! đ Ik zie jullie wel sportieve vakanties houden. Klimmen in een gebergde ergens in Azie en zo đ
LilyMilie Liekje81 oh echt? Ik dacht dat jij ook zo'n sportieveling was? Je doet veel hardlopen en je man deed aan crossmotor. Dafne kent ook geen angst geloof ik dus zie jullie allemaal ondersteboven hangen in een grot ergens in zuid Amerika đ¤Ŗ đ¤Š
Jules LilyMilie ik dus zie jullie allemaal ondersteboven hangen in een grot ergens in zuid Amerika đđ
LilyMilie Liekje81 Wacht maar! Ik denk dat Dafne jullie wel zo ver gaat krijgen đ 2 weken ter paard in het Andes gebergte of zo.