Trees Toch6 ik ken ze. Mijn jongste trekt ze vaak aan onder haar balletpakje, want dat is zo lekker makkelijk.
Honkeytonk Toch6 zulke heb ik in het felroze thuis, voor buiten, in de tuin of even naar school heen en weer ofzo haha. ๐คฃ
Toch6 Honkeytonk haha ja ik ook, even naar de container ofzo of in de tuin bezig waarbij je vieze voeten kan krijgen
Blue Naahhh hier regende het vanochtend en nu schijnt de zon. Net onder het midden van Nederland. Ik wil ook sneeuw!!๐ญ
Toch6 โ๏ธ maar even genieten van deze koffie want hij is bijna op. En C kan niet naar de winkel want ze is aan het koken๐
Vulpen Uilenmama Eens! Honkeytonk Ik dacht dat heel nl wel onder gesneeuwd was. Maar lees net inderdaad midden van land Nee hoor. Het was niet eens glad bij ons. En gelukkig maar.
Liekje81 [verwijderd] wat een verschil met hier op mn werk in Hoofddorp.๐คฃ Bij ons in het dorp was er wel meer sneeuw.
[verwijderd] Liekje81 nee ๐ฑ Het is hier echt volledig uitgestorven. Ik heb 1 fietser gezien, die was aan het lopen. ๐ Auto's hebben momenteel alleen nut voor de radio en de warmte denk ik, want alles gaat stapvoets. De enige die vooruit kwam was iemand met een slee!
Toch6 Hier nu zo'n 3u aan het sneeuwen. Net gewoon boodschappen wezen doen met de auto. Reed gewoon goed, alleen 60 ipv 80
Mamabeertje N. wou zou graag een sneeuwpop maken, dus een mini geworden. Hier lag vanmorgen helaas maar een klein laagje aan de overkant van de straat en de beloofde sneeuw zie ik ook nog niet
Honkeytonk Hier ligt ook echt een mooi pak en nog steeds valt er veel sneeuw! Ben helaas aan het werk, maar prachtig zo de tuin
Rosemary Hier ligt een leuk laagje, vanmorgen een rondje met de slee geweest. Daarna leek het weer te dooien, maar nu sneeuwt het weer met grote vlokken. Jammer dat ik zo met de kinderen de auto in moetโฆ
Honkeytonk Rosemary ohh ik hoop dat het hier zo ook verder sneeuwt in plaats van regen. Nu is het even droog en lijkt het ook te gaan dooien. Wel beter dat laatste eigenlijk omdat ik zo nog de weg op moet. Maar ja, de kinderen genieten zo haha.
Uilenmama Jules Bij mij ook, maar nu schijnt de zon. Helaas mag ik niet naar buiten... Ben aan het werk