[verwijderd] Trees het kan altijd erger π https://www.tastefullyoffensive.com/2021/05/hedgehog-cake-fails/ Ik ga dat met H trouwens ook een keer proberen, lijkt me superleuk om te doen!
[verwijderd] Trees ik zal tzt ons resultaat ook wel delen! Mijn kinderen kennen het van tiktok, dus die begonnen allebei meteen te springen. I doet dus ook mee, ik ben heel benieuwd!
Toch6 Zo genieten dit π₯° ze richt een huisje in, tuintje erbij, poppetjes... Baby wil niet slapen maar mama knuffelen π
Rietjesbeker Dit, gecombineerd met dochter haar uiterlijk, is de reden dat ik nu een jassen-broeken-schoenenwas draai π Leuk, een natuurplein op school, maar met dit weer wel een beetje modderig
Nescio Trees ahh ik vind het wel schattig. Dat je dochter dit gemaakt heeft bedoel ik, niet per se de cake π
LilyMilie Note to self: altijd de toaster controleren voordat je hem aanzet. Peuter heeft hem op standje vlammen van de hel gezet π
Honkeytonk LilyMilie π€£ zo herkenbaar! Hier regelmatig of nog bevroren brood of zwart brood uit het apparaat. Die grijpgrage peuterhandjes ook.
Rietjesbeker Alles staat klaar voor het kleuter kinderfeestje vanmiddag. Laat het feest maar beginnen! π
Zonnebloem Rietjesbeker wat ziet dat er leuk uit! Heel veel plezier en ook een beetje succes. Kinderfeestjes slurpen energie. π€ͺ