Honkeytonk Eigenlijk is het toch knap hoe mijn kinderen alles precies naast de wasmand weten te krijgen
Huggybird Het glas voor volgende week is gebracht. En mijn fietstocht naar mijn werk. Het was koud maar oh zo prachtig mooi đ¤
Soturi Rietjesbeker Die zien er leuk uit! Zijn de achterste het eindresultaat? Ik hoop dat ik er in mei nog aan denk, want dit vind ik wel een leuk idee voor R als ze 4 wordt.
Trees LilyMilie ik ben fan! Ik zal maar geen foto maken van mijn outfit nu (draagt een lange onderbroek van merinowol zonder broek er overheen)
Honkeytonk LilyMilie Deze lijkt echt extreem dun denk door de positie van je camera voor. Maar hij lijkt maar 1/3de van je andere voet te zij.
LilyMilie Honkeytonk hahaha Nou ik heb ook wel dunne pootjes maar het is denk ik wel wat vertekend op die foto. Ik heb hele normale enkels hoor đ¤Ŗ
Jessie80 In een tuincentrum, jongste 2 zitten in speeltoestel, oudste is thuis gebleven, maar had qua drukte wel gekund.
Hooyo-shimbir Weet eens flink gewandeld met de jongste. Naar het agnetapark dit keer. Een van de mooiste monumentale wijkjes van Delft, gebouwd pal naast de gistfabriek rond 1880 voor de toenmalige werknemers. Zo prachtig mooi hier. En vanaf ons nieuwe huis dus op loopafstand!! Nu met warme choco op de bank. De oudste zit te haken đĨ° en de jongste kijkt tv đĨ°